Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Úspěch českých malých a středních podniků působících v potravinářském průmyslu

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F11%3A00182051" target="_blank" >RIV/62156489:43110/11:00182051 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Úspěch českých malých a středních podniků působících v potravinářském průmyslu

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Význam malých a střední podniků (MSP) v národních ekonomikách roste. Z toho důvodu je MSP věnována stále větší pozornost. Cílem tohoto příspěvku je seznámit s dílčími výsledky průzkumů, které byly provedeny mezi českými MSP potravinářského průmyslu, a popsat faktory, které zásadním způsobem ovlivňují úspěch těchto subjektů na zahraničních trzích. Nejprve je nutné popsat charakteristiky vztahující se k aktivitám českých MSP na trzích. Úspěch podniků na zahraničních trzích je poté hodnocen souhrnným indikátorem úspěchu. Tento indikátor je sledován pomocí vícerozměrných ukazatelů úspěšnosti podniku, a to jak objektivních tak subjektivních. Na závěr jsou za použití analýzy závislosti identifikovány charakteristiky ovlivňující úspěch českých potravinářskýchMSP na zahraničních trzích.

  • Název v anglickém jazyce

    The success of czech small and medium-sized enterprises operating in the food industry

  • Popis výsledku anglicky

    The importance of small and medium-sized enterprises (SMEs) in national economies has been growing. For these reasons, SME's are paid more attention. The objective of this paper is to present the partial results of the survey among Czech SMEs operating in the food industry and to describe factors that fundamentally affect the success of these entities in the foreign markets. At the beginning it is necessary to present characteristics related to activities carried on by small and medium-sized Czech companies in the markets. The enterprises' success in foreign markets is assessed by aggregate indicator of success. This indicator is monitored by multi-dimensional indicators of corporate success and evaluation of both objective and subjective. At the lastpart of the article due to analysis of relationship used, there are identified characteristics affecting the success of Czech SMEs in foreign markets.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Sborník příspěvků Mezinárodní Masarykovy konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky 2011

  • ISBN

    978-80-904877-7-2

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    10

  • Strana od-do

    60-69

  • Název nakladatele

    MAGNANIMITAS

  • Místo vydání

    Hradec Králové

  • Místo konání akce

    Hradec Králové

  • Datum konání akce

    12. 12. 2011

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku