Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Adaptivní podpora navigace ve výukových systémech v závislosti na znalostech studenta

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F08%3A00130840" target="_blank" >RIV/62156489:43110/08:00130840 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Adaptivní podpora navigace ve výukových systémech v závislosti na znalostech studenta

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek se zabývá problematikou adaptivních hypermediálních systémů (AHS) pro podporu elektronické výuky s důrazem na adaptivní podporu navigace. Výukové hypermediální systémy jsou oblastí, kde je uplatnění adaptivity v současnosti velmi aktuálním tématem. Nejčastěji modelovanou charakteristikou uživatele, v tomto případě studenta, je znalost problémové domény. V závislosti na znalostech studenta je pak možné podpořit výukový proces vhodnou adaptivní navigací. Příspěvek shrnuje některé metodické přístupy k návrhu výukových adaptivních hypermediálních systémů. Dále je prezentováno jedno z možných řešení adaptivní navigace v konkrétním výukovém systému, kterým je eLearningový subsystém UIS MZLU v Brně.

  • Název v anglickém jazyce

    Knowledge-based Adaptive Navigation Support in Educational Systems

  • Popis výsledku anglicky

    This paper focuses on adaptive hypermedia systems (AHS) for electronic learning, with emphasis on the adaptive navigation support. The educational hypermedia systems are an area, where the application of adaptivity is considered to be a crucial task. Themost frequently modeled user characteristics in this kind of systems is the knowledge of the problem domain. The educational process can be supported by sufficient adaptive navigation based on the current state of the user's knowledge. The paper presents some of the methodical approaches to the educational adaptive hypermedia systems development. The design phase and implementation of adaptive navigation support into eLearning subsystems of University information system at Mendel University in Brno isdescribed.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    IN - Informatika

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2008

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    ASIS 2008 -- Adaptívne siete v informačných systémoch

  • ISBN

    978-80-8094-400-1

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre

  • Místo vydání

    Nitra

  • Místo konání akce

    Počúvadlo

  • Datum konání akce

    18. 9. 2008

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku