Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Strategické rozhodování podnikového managementu na trzích evropské unie

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F08%3A00132162" target="_blank" >RIV/62156489:43110/08:00132162 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Strategické rozhodování podnikového managementu na trzích evropské unie

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Ve výzkumu autora MSM 621 564 890 4 (Brno, 2007, 2008) bylo zjištěno, že podnikatelské prostředí podnikatelských subjektů ČR je zásadním způsobem ovlivňováno jejím vstupem do Evropské unie, a to zejména působením faktorů externího prostředí. Konkurenčnívýhodu získávají podnikatelské subjekty, které se zeměmi EU a ostatními zeměmi světa již dříve obchodovaly. U nich jsou dobré předpoklady pro rozšíření dosavadních aktivit zejména po zrušení dřívějších ochranářských opatření EU. Cílem vědeckého příspěvkuje uvedení vybraných charakteristik hodnocení podniků na trzích Evropské unie, Latinské Ameriky, Indie, Ruska, Běloruska a Ukrajiny, a to podle metodiky Miles, R. a Snow,Ch. Dále je provedeno hodnocení strategického rozhodování vybraných podniků metodami Boston Consulting Group, SPACE, EFE a IFE maticemi.

  • Název v anglickém jazyce

    Strategical Decision Making of Business Management in the EU Market

  • Popis výsledku anglicky

    In the presented research MSM 6215648904 (Brno, 2007, 2008) was found, that business environment of business subjects in the Czech Republic is in the significant way affected with the accession of this country to the European Union, namely with effects of external environment factors. Competitive advantage can take the business units, which already have made business with EU and other countries. They have good prerequisites to expand their previous business activities, especially with cancellation of former protecting measures of EU. The goal of presented contribution is to show results of chosen characteristics of evaluation of enterprises on the EU-markets, Latin America-, India-, Russia-, Belarus- and Ukraine-markets, namely according to the methodology of Miles, R. and Snow, Ch. There was also made analysis of strategical decision making of chosen companies with the methods Boston Consulting Group, SPACE, EFE a IFE matrixes.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2008

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Medzinárodné vedecké dni 2008. Konkurenceschopnosť a ekonomický rast. Európske a národné perspektívy

  • ISBN

    978-80-552-0060-6

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    1

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    SPU Nitra

  • Místo vydání

    Nitra

  • Místo konání akce

  • Datum konání akce

  • Typ akce podle státní příslušnosti

  • Kód UT WoS článku