Dopad divergencí ve spotřebním chování na mezinárodní strategie a marketingovou komunikaci
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F08%3A00132592" target="_blank" >RIV/62156489:43110/08:00132592 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Dopad divergencí ve spotřebním chování na mezinárodní strategie a marketingovou komunikaci
Popis výsledku v původním jazyce
Článek pojednává o přetrvávajícím vlivu kultury v globalizovaném světě a poukazuje na to, že pohlížet na jednotlivé trhy a na zájmy spotřebitelů jako na homogenizované je chybné, přestože se globální pojetí a centralizace operací jeví pro nadnárodní společnosti na první pohled jako efektivní a to nejen z hlediska nákladů. Příspěvek se věnuje aspektům jednotlivých mezinárodních strategií, kde zdůrazňuje důležitost vnímání lokálních zájmů a popisuje dopad kulturních rozdílů na oblast marketingové komunikace.
Název v anglickém jazyce
The impact of divergences in consumer behaviour to international strategies and marketing communication
Popis výsledku anglicky
This paper deals with the persisting influence of culture in the globalized world and it points out that markets and consumer needs should not be perceived as homogenized, although the global attitude and centralization of operations of the multinationalcompanies seem to be not only cost effective. The paper follows aspects of particular international strategies and emphasizes the importance of local responsiveness and it illustrates the impact of culture differences to the field of marketing communication.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2008
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
MendelNet PEF 2008
ISBN
978-80-87222-03-4
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
7
Strana od-do
—
Název nakladatele
Alfa Publishing
Místo vydání
Praha
Místo konání akce
Brno
Datum konání akce
1. 1. 2008
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—