Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Dopad divergencí ve spotřebním chování na mezinárodní strategie a marketingovou komunikaci

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F08%3A00132592" target="_blank" >RIV/62156489:43110/08:00132592 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Dopad divergencí ve spotřebním chování na mezinárodní strategie a marketingovou komunikaci

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Článek pojednává o přetrvávajícím vlivu kultury v globalizovaném světě a poukazuje na to, že pohlížet na jednotlivé trhy a na zájmy spotřebitelů jako na homogenizované je chybné, přestože se globální pojetí a centralizace operací jeví pro nadnárodní společnosti na první pohled jako efektivní a to nejen z hlediska nákladů. Příspěvek se věnuje aspektům jednotlivých mezinárodních strategií, kde zdůrazňuje důležitost vnímání lokálních zájmů a popisuje dopad kulturních rozdílů na oblast marketingové komunikace.

  • Název v anglickém jazyce

    The impact of divergences in consumer behaviour to international strategies and marketing communication

  • Popis výsledku anglicky

    This paper deals with the persisting influence of culture in the globalized world and it points out that markets and consumer needs should not be perceived as homogenized, although the global attitude and centralization of operations of the multinationalcompanies seem to be not only cost effective. The paper follows aspects of particular international strategies and emphasizes the importance of local responsiveness and it illustrates the impact of culture differences to the field of marketing communication.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2008

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    MendelNet PEF 2008

  • ISBN

    978-80-87222-03-4

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Alfa Publishing

  • Místo vydání

    Praha

  • Místo konání akce

    Brno

  • Datum konání akce

    1. 1. 2008

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku