Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

System of Customer Oriented Services

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F08%3A00133501" target="_blank" >RIV/62156489:43110/08:00133501 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    System of Customer Oriented Services

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Naše úvahy budeme orientovat na poradenskou firmu s profesionálním poradenským systémem, s multiorientací do několika odborných oblastí a celkovým řízením poradenství na základě tzv. poradenských služeb. Založení poradenské firmy na zmíněných interních aexterních poradenských službách se odrazí i v adekvátních změnách v charakteru řízení celé business problematiky poradenské firmy a v chování jejího managementu. Pochopitelně i celá komputerizace, vedoucí na firemní w-služby, bude mít software charakteru SOA (Service Oriented Software) v kterém se o dominanci společně uchází data a business driven řízení.

  • Název v anglickém jazyce

    System of Customer Oriented Services

  • Popis výsledku anglicky

    A professional Advisory system with some ahead defined functionality has been created almost for all Advisory Company. The problem orientation of this mentioned Advisory system is in accordance with a great interest of large groups of clients. This functionality of course doesn't cover the whole Advisory Company functionality. Advisory activities administrated by any Advisory system are founded on advisory processes and their chains -- advisory cases. All advisory processes have their patterns with complex metrics for measurement of feasibility and effectiveness. Real advisory cases are formed according to abstract patterns with global metrics that are founded on process metrics. The Advisory systems can be computerized at least by two manners. The contemporary classical manner is founded on the creation of business applications. By another words, the Application Architecture (AA) of any Advisory system will arise. In the second manner the business software creation will issued from us

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    IN - Informatika

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2008

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Medzinárodné vedecké dni 2008. Konkurenceschopnosť a ekonomický rast. Európske a národné perspektívy

  • ISBN

    978-80-552-0060-6

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    SPU Nitra

  • Místo vydání

    Nitra

  • Místo konání akce

  • Datum konání akce

  • Typ akce podle státní příslušnosti

  • Kód UT WoS článku