Analýza destinačního managementu v turistické oblasti Moravský kras a okolí
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F09%3A00139743" target="_blank" >RIV/62156489:43110/09:00139743 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Analýza destinačního managementu v turistické oblasti Moravský kras a okolí
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek je zaměřen na analýzu úrovně destinačního managementu v turistické oblasti Moravský kras a okolí, která je součástí turistického marketingového regionu Jižní Morava. Oblast disponuje značným potenciálem pro rozvoj cestovního ruchu, přičemž zdechybí destinační agentura, která by plnila koordinační funkci a zajišťovala udržitelný rozvoj cestovního ruchu. Dotazníkovým šetřením bylo zjištěno, že v oblasti funguje několik nezávislých subjektů zabývajících se rozvojem cestovního ruchu ale spolupráce mezi nimi je minimální. V závěru příspěvku jsou navržena opatření vedoucí ke zlepšení rozvoje cestovního ruchu této oblasti související s plnohodnotnou činností destinační agentury plnící funkce destinačního managementu na principu private-public-partnership. Destinační agentura může být strategická aliance subjektů v oblasti již fungujících.
Název v anglickém jazyce
Destination Management Analysys in the Tourist Region of Moravian Karst and its Surroundings
Popis výsledku anglicky
The paper is aimed at analysing the level of destination management in the tourist region of Moravian Karst and its surroundings which is a part of the tourist marketing region of South Moravia. This area manages a great potential for tourism development, whereas at the same time there is not any destination agency that would fulfil a coordination function and would ensure sustainable development of tourism. With the help of a questionnaire survey it has been found out that there are a few independent subjects operating in this area that deal with the development of tourism; however the cooperation among them is at minimum level. In the conclusion of the paper certain measurements have been suggested that should lead to improving the development of tourism in this area relating to the full-value activities of a destination agency which performs destination management functions at the principle of private-public-partnership. Destination management company could be strategic aliance of s
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2009
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Firma a konkurenční prostředí 2009 - 4. část
ISBN
978-80-7392-087-6
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
8
Strana od-do
—
Název nakladatele
MSD, s. r. o.
Místo vydání
Brno
Místo konání akce
MZLU v Brně
Datum konání akce
1. 1. 2009
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—