Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Analýza destinačního managementu v turistické oblasti Moravský kras a okolí

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F09%3A00139743" target="_blank" >RIV/62156489:43110/09:00139743 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Analýza destinačního managementu v turistické oblasti Moravský kras a okolí

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek je zaměřen na analýzu úrovně destinačního managementu v turistické oblasti Moravský kras a okolí, která je součástí turistického marketingového regionu Jižní Morava. Oblast disponuje značným potenciálem pro rozvoj cestovního ruchu, přičemž zdechybí destinační agentura, která by plnila koordinační funkci a zajišťovala udržitelný rozvoj cestovního ruchu. Dotazníkovým šetřením bylo zjištěno, že v oblasti funguje několik nezávislých subjektů zabývajících se rozvojem cestovního ruchu ale spolupráce mezi nimi je minimální. V závěru příspěvku jsou navržena opatření vedoucí ke zlepšení rozvoje cestovního ruchu této oblasti související s plnohodnotnou činností destinační agentury plnící funkce destinačního managementu na principu private-public-partnership. Destinační agentura může být strategická aliance subjektů v oblasti již fungujících.

  • Název v anglickém jazyce

    Destination Management Analysys in the Tourist Region of Moravian Karst and its Surroundings

  • Popis výsledku anglicky

    The paper is aimed at analysing the level of destination management in the tourist region of Moravian Karst and its surroundings which is a part of the tourist marketing region of South Moravia. This area manages a great potential for tourism development, whereas at the same time there is not any destination agency that would fulfil a coordination function and would ensure sustainable development of tourism. With the help of a questionnaire survey it has been found out that there are a few independent subjects operating in this area that deal with the development of tourism; however the cooperation among them is at minimum level. In the conclusion of the paper certain measurements have been suggested that should lead to improving the development of tourism in this area relating to the full-value activities of a destination agency which performs destination management functions at the principle of private-public-partnership. Destination management company could be strategic aliance of s

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2009

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Firma a konkurenční prostředí 2009 - 4. část

  • ISBN

    978-80-7392-087-6

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    MSD, s. r. o.

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    MZLU v Brně

  • Datum konání akce

    1. 1. 2009

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku