Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Spotrebiteľ a rozhodovací proces

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F09%3A00150149" target="_blank" >RIV/62156489:43110/09:00150149 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Spotrebiteľ a rozhodovací proces

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Publikace se zabývá aplikací klasických teoretických poznatků o rozhodovacím procesu na spotřebitelskou oblast. Východiskem je vymezení rozhodovacího procesu, včetně veškerých jeho prvků a základní typologické klasifikace. S důrazem na specifika spotřebitelské oblasti je rozebrána struktura rozhodovacího procesu, sestávající z vymezení problému a vydefinování požadovaného stavu, analýzy faktorů rozhodování a určení rozhodovacích kritérií, určení pravidel rozhodování, rozponání a tvorby variant, jejich vyhodnocení, formulace a přijetí rozhodnutí a na závěr samotná implementace tohoto rozhodnutí, následovaná vyhodnocením úspěšnosti dosažení cíle. V závěru kapitoly autoři představují některé z perspektivně se jevících, moderních přístupů k analýze procesupřijímání spotřebitelských rozhodnutí.

  • Název v anglickém jazyce

    Consumer's decision making process

  • Popis výsledku anglicky

    Article deals with the classical decision making theory application. Targeted scientific field is the consumer decision making sphere. Theoretical resource of the publication is the decision making process delimitation. This includes all it's common elements and the basic typological classification. With the emphasis put on consumer sphere the structure of a decision making and decision taking process has been analyzed. It consists of the problem delimitation and identification of the desired ending state. Furthermore it comprises the analysis of relevant factors and decision making criteria, setting the rules of the process, decision alternatives identification and creation, evaluation of set alternatives, formulation of the decision and it's execution. Finally the implementation of all aspect of executed decision and evaluation of the satisfaction level achieved. In the conclusion of the chapter authors introduce some prospective modern approaches to the consumer decision making proc

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2009

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Európsky spotrebiteľ a spotrebiteľské správanie

  • ISBN

    978-80-552-0318-8

  • Počet stran výsledku

    13

  • Strana od-do

  • Počet stran knihy

    219

  • Název nakladatele

    Slovenská poľnohospodárska univerzita v Nitre

  • Místo vydání

    Nitra

  • Kód UT WoS kapitoly