Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Proces chování a rozhodování

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F12%3A00203994" target="_blank" >RIV/62156489:43110/12:00203994 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Proces chování a rozhodování

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Článek popisuje obecné aspekty spotřebního chování, jeho stadia, faktory a podněty ovlivňující rozhodování zákazníka, a také proces nákupního chování. Jako klíčové faktory uvádí vliv prostředí, působení marketingových nástrojů a osobnost zákazníka. Proces nákupního chování dělí na fáze rozpoznání potřeb, hledání informací, hodnocení alternativ, nákupní rozhodování, nákup, ponákupní chování, přičemž zdůrazňuje právě význam poslední fáze tohoto procesu. Článek je zpracován v souvislosti s řešením Výzkumného záměru Provozně ekonomické fakulty Mendelovy univerzity v Brně, č. MSM 6215648904.

  • Název v anglickém jazyce

    Consumer behaviour and decision making

  • Popis výsledku anglicky

    The paper describes general aspects of consumer behaviour, its stages, factors and incentives influencing customer's decision making, and the process of purchasing behaviour. Key factors include the influence of environment, effects of marketing tools and customer's personality. Purchasing behaviour process is divided into the stages of recognizing a need, searching for information, evaluation of alternatives, purchasing decision making, purchase, after-purchase behaviour. It emphasizes the importance of the last stage of this process. Paper is elaborated in connection with solution of the research plan of the Faculty of Business and Economics, Mendel University in Brno, No. MSM 6215648904.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Kvasný průmysl

  • ISSN

    0023-5830

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    58

  • Číslo periodika v rámci svazku

    7-8

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    4

  • Strana od-do

    234-237

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus