Výzkum mezi studenty vysokých škol na téma zavádění principů Boloňského procesu v ČR
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F09%3A00151960" target="_blank" >RIV/62156489:43110/09:00151960 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Výzkum mezi studenty vysokých škol na téma zavádění principů Boloňského procesu v ČR
Popis výsledku v původním jazyce
Tento článek se zabývá výsledky výzkumu, který byl zaměřen na základní principy Boloňského procesu a jejich vnímání studenty a také na rozsah a způsoby uplatňování těchto principů na vysokých školách. Výzkum byl založen především na shromažďování primárních dat metodou dotazování. Cílem výzkumu bylo zjistit vliv aktivit konaných v rámci uplatňování principů Boloňského procesu na uchazeče o vysokoškolské studium a vnímání zavádění těchto principů vysokoškolskými studenty.
Název v anglickém jazyce
A research within higher education students about the implementation of the Bologna process principles
Popis výsledku anglicky
This thesis is dealing with results of a research, which was focused on basic principles of the Bologna process, on their perception by students and also on an extent and methods of an assertion of these principles on universities. This research was based mainly on primary data compilation by a questioning method. The goal of the research was detecting an influence of activities made within an implementation of the Bologna process principles on uiversities applicants and on students as well.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2009
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Aula : revue pro vysokoškolskou a vědní politiku
ISSN
1210-6658
e-ISSN
—
Svazek periodika
17
Číslo periodika v rámci svazku
4/2009
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
13
Strana od-do
—
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—