Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

E-learningové obchodní modely

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F09%3A00153543" target="_blank" >RIV/62156489:43110/09:00153543 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    E-learningové obchodní modely

  • Popis výsledku v původním jazyce

    E-learning je termínem často využívaný především v souvislosti se vzděláváním. Principy elektronického vzdělávání jsou dobře uplatnitelné i v případě podnikatelských aktivit a podpoře dosahování podnikových cílů a v rámci marketingových aktivit. E-learning tak nemusí být chápán pouze ve své primární podobě při zvyšování kvality lidských zdrojů nebo jako produkt či služba. Rovněž může být aplikován I v rámci dodavatelsko-odběratelských vztahů jako nástroj zefektivnění řady procesů. Komplexní řešení tohoto problému zahrnuje mimo jiné nalezení vhodného modelu obchodního typu nasazení e-learningu pro konkrétní typové subjekty. V práci byla vymezena základní východiska pro stanovení obchodních modelů z pohledu využití e-learningu a tyto modely byly specifikovány z obecného pohledu. Jedná se o typové modely, jež mohou být a jsou aplikovány průřezově v rámci všech odvětví.

  • Název v anglickém jazyce

    E-learning business models

  • Popis výsledku anglicky

    E-learning is the word which is used especially for discussion of education activities, trends and problems. However, principles of electronic education are fitness for use also within business activities in the area of a support for reaching business goals and as a part of marketing activities. These ones are examples that e-learning is not understood only in its primary form -- as a tool of increasing quality of human resources. As well, applying it within supply or demand business relationships is also possible in the form of a tool increasing these processes' efficiency. The necessity of suitable framework model existence is clear. In this paper a set of issues influencing a development of business models within e-learning area is discussed. On these basics three general e-learning business models are specified. All models are universal and that is why there is no barrier for applying their utilization within various business branches.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    IN - Informatika

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2009

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Acta Universitatis agriculturae et silviculturae Mendelianae Brunensis : Acta of Mendel University of agriculture and forestry Brno = Acta Mendelovy zemědělské a lesnické univerzity v Brně

  • ISSN

    1211-8516

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    LVII, 2009

  • Číslo periodika v rámci svazku

    6

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    11

  • Strana od-do

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus