E-learningové obchodní modely
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F09%3A00153543" target="_blank" >RIV/62156489:43110/09:00153543 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
E-learningové obchodní modely
Popis výsledku v původním jazyce
E-learning je termínem často využívaný především v souvislosti se vzděláváním. Principy elektronického vzdělávání jsou dobře uplatnitelné i v případě podnikatelských aktivit a podpoře dosahování podnikových cílů a v rámci marketingových aktivit. E-learning tak nemusí být chápán pouze ve své primární podobě při zvyšování kvality lidských zdrojů nebo jako produkt či služba. Rovněž může být aplikován I v rámci dodavatelsko-odběratelských vztahů jako nástroj zefektivnění řady procesů. Komplexní řešení tohoto problému zahrnuje mimo jiné nalezení vhodného modelu obchodního typu nasazení e-learningu pro konkrétní typové subjekty. V práci byla vymezena základní východiska pro stanovení obchodních modelů z pohledu využití e-learningu a tyto modely byly specifikovány z obecného pohledu. Jedná se o typové modely, jež mohou být a jsou aplikovány průřezově v rámci všech odvětví.
Název v anglickém jazyce
E-learning business models
Popis výsledku anglicky
E-learning is the word which is used especially for discussion of education activities, trends and problems. However, principles of electronic education are fitness for use also within business activities in the area of a support for reaching business goals and as a part of marketing activities. These ones are examples that e-learning is not understood only in its primary form -- as a tool of increasing quality of human resources. As well, applying it within supply or demand business relationships is also possible in the form of a tool increasing these processes' efficiency. The necessity of suitable framework model existence is clear. In this paper a set of issues influencing a development of business models within e-learning area is discussed. On these basics three general e-learning business models are specified. All models are universal and that is why there is no barrier for applying their utilization within various business branches.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
IN - Informatika
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2009
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Acta Universitatis agriculturae et silviculturae Mendelianae Brunensis : Acta of Mendel University of agriculture and forestry Brno = Acta Mendelovy zemědělské a lesnické univerzity v Brně
ISSN
1211-8516
e-ISSN
—
Svazek periodika
LVII, 2009
Číslo periodika v rámci svazku
6
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
11
Strana od-do
—
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—