Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Potenciály úspěchu vinařské firmy

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F10%3A00165114" target="_blank" >RIV/62156489:43110/10:00165114 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Potenciály úspěchu vinařské firmy

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Článek se zabývá identifikací faktorů úspěchu vinařské firmy Znovín Znojmo, a.s.. Cílem je identifikace silných stránek a návrh na eliminaci nejvýznamnějších slabých stránek. Pro hodnocení potenciálu úspěchu a identifikaci silných a slabých stránek bylavyužita firma Vinné sklepy Valtice, a.s.. Za nejvýznamnější silné stránky firmy Znovín Znojmo lze považovat tradici a vnímání značky, propagační aktivity a kvalitu doprovodných služeb poskytovaný obchodním partnerům i konečným spotřebitelům. Za slabé stránky lze považovat především malý zájem o export do zahraničí a nerovnoměrné pokrytí tuzemského trhu. Tento příspěvek je součástí Výzkumného záměru MSM 6215648904, řešeného na PEF Mendelovy univerzity v Brně

  • Název v anglickém jazyce

    Success Factors of the Winery

  • Popis výsledku anglicky

    The article deals with the identification of success factors of growing businesses Znovín Znojmo, a.s. The aim is to identify the strengths and the proposal to eliminate major weaknesses. The firm Vinné sklepy Valtice, a.s. was used for evaluating the potential success and identify strengths and weaknesses. The most important strengths of the company Znovín Znojmo can be regarded as tradition and brand image, promotional activities and quality of ancillary services provided by business partners and endconsumers. For the weaknesses may be particularly interested in small export abroad, and uneven coverage of the domestic market.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2010

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Sborník příspěvků ze setkání kateder a ústavů řízení a managementu 2010

  • ISBN

    978-80-7394-225-0

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

    18-22

  • Název nakladatele

    Ekonomická fakulta, Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích

  • Místo vydání

    České Budějovice

  • Místo konání akce

    Český Krumlov

  • Datum konání akce

    1. 1. 2010

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku