Potenciály úspěchu vinařské firmy
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F10%3A00165114" target="_blank" >RIV/62156489:43110/10:00165114 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Potenciály úspěchu vinařské firmy
Popis výsledku v původním jazyce
Článek se zabývá identifikací faktorů úspěchu vinařské firmy Znovín Znojmo, a.s.. Cílem je identifikace silných stránek a návrh na eliminaci nejvýznamnějších slabých stránek. Pro hodnocení potenciálu úspěchu a identifikaci silných a slabých stránek bylavyužita firma Vinné sklepy Valtice, a.s.. Za nejvýznamnější silné stránky firmy Znovín Znojmo lze považovat tradici a vnímání značky, propagační aktivity a kvalitu doprovodných služeb poskytovaný obchodním partnerům i konečným spotřebitelům. Za slabé stránky lze považovat především malý zájem o export do zahraničí a nerovnoměrné pokrytí tuzemského trhu. Tento příspěvek je součástí Výzkumného záměru MSM 6215648904, řešeného na PEF Mendelovy univerzity v Brně
Název v anglickém jazyce
Success Factors of the Winery
Popis výsledku anglicky
The article deals with the identification of success factors of growing businesses Znovín Znojmo, a.s. The aim is to identify the strengths and the proposal to eliminate major weaknesses. The firm Vinné sklepy Valtice, a.s. was used for evaluating the potential success and identify strengths and weaknesses. The most important strengths of the company Znovín Znojmo can be regarded as tradition and brand image, promotional activities and quality of ancillary services provided by business partners and endconsumers. For the weaknesses may be particularly interested in small export abroad, and uneven coverage of the domestic market.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AE - Řízení, správa a administrativa
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2010
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Sborník příspěvků ze setkání kateder a ústavů řízení a managementu 2010
ISBN
978-80-7394-225-0
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
5
Strana od-do
18-22
Název nakladatele
Ekonomická fakulta, Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Místo vydání
České Budějovice
Místo konání akce
Český Krumlov
Datum konání akce
1. 1. 2010
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—