Net generation a reklama
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F10%3A00193437" target="_blank" >RIV/62156489:43110/10:00193437 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Net generation a reklama
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek se zabývá nejen novým fenoménem v oblasti reklamy, kterými jsou Internet a digitální média ale především hlavní cílovou skupinou nových médií, kterými jsou mladí lidé. Analyzuje změny v jejich spotřebním a mediálním chování, posun hodnot, postojů a životního stylu.
Název v anglickém jazyce
Net generation and advertising
Popis výsledku anglicky
Conference paper deals not only with new phenomenom in the sphere of advertising which is represented by Internet and digital media but most of all by major target group of new media, which are young people. Article analysis changes in their consumer andmedia behavior, shift of values, attitudes and lifestyle.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AE - Řízení, správa a administrativa
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2010
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Nové trendy v marketingu. Dosledky hospodárskej krízy - výzva pre marketing
ISBN
978-80-8105-210-1
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
9
Strana od-do
68-76
Název nakladatele
Fakulta masmediálnej komunikacie
Místo vydání
Trnava
Místo konání akce
Trnava
Datum konání akce
1. 1. 2010
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—