Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Cestovní ruch - podnikatelské principy a příležitosti v praxi

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F11%3A00174494" target="_blank" >RIV/62156489:43110/11:00174494 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Cestovní ruch - podnikatelské principy a příležitosti v praxi

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Tato publikace se snaží být vyváženým zdrojem moderní teorie a současně návodem a inspirací pro její použití v denní podnikatelské praxi cestovního ruchu; shrnuje všechny důležité oblasti cestovního ruchu (teoretické východisko plus praktická aplikace) aposkytuje tak čtenářům komplexní přehled od obecných zákonitostí až po specifické nástroje řízení cestovního ruchu. Kniha se zaměřuje na jednotlivé oblasti cestovního ruchu od ubytovacích a stravovacích služeb přes dopravní služby až po služby průvodcůa cestovní kanceláře a agentury, dále se věnuje řízení destinace, financování rozvoje cestovního ruchu a legislativním podmínkám cestovního ruchu, aplikuje principy marketingového managementu do cestovního ruchu a přibližuje specifické techniky cestovního ruchu, jako např. franchising, revenue/yield management či timesharing, a specifické perspektivní formy cestovního ruchu. Publikace je určena nejenom odborné a akademické veřejnosti, ale řada příkladů ji předurčuje k využití podnikatelů

  • Název v anglickém jazyce

    Tourism - business principles and opportunities in practice

  • Popis výsledku anglicky

    This publication tries to be a balanced source of modern theory and at the same time a manual and inspiration for its utilization in everyday business practice in tourism. It summarizes all important areas of tourism (theoretical base plus practical application) and so it provides readers with a complex overview from general regularities up to specific tools of tourism management. The book focuses on individual areas of tourism from accommodation and boarding services through transportation services upto guiding services and travel offices and agencies. Furthermore, it deals with destination management, tourism development financing and legislation conditions for tourism. It also applies marketing management principles in tourism and outlines specifictourism techniques, such as for example franchising, revenue/yield management or timesharing, and also specific prospective forms of tourism. The publication is intended for not only professional and academic public but many examples pre

Klasifikace

  • Druh

    B - Odborná kniha

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • ISBN

    978-80-247-4039-3

  • Počet stran knihy

    213

  • Název nakladatele

    Grada Publishing, a.s.

  • Místo vydání

    Praha

  • Kód UT WoS knihy