Cestovní ruch - podnikatelské principy a příležitosti v praxi
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F11%3A00174494" target="_blank" >RIV/62156489:43110/11:00174494 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Cestovní ruch - podnikatelské principy a příležitosti v praxi
Popis výsledku v původním jazyce
Tato publikace se snaží být vyváženým zdrojem moderní teorie a současně návodem a inspirací pro její použití v denní podnikatelské praxi cestovního ruchu; shrnuje všechny důležité oblasti cestovního ruchu (teoretické východisko plus praktická aplikace) aposkytuje tak čtenářům komplexní přehled od obecných zákonitostí až po specifické nástroje řízení cestovního ruchu. Kniha se zaměřuje na jednotlivé oblasti cestovního ruchu od ubytovacích a stravovacích služeb přes dopravní služby až po služby průvodcůa cestovní kanceláře a agentury, dále se věnuje řízení destinace, financování rozvoje cestovního ruchu a legislativním podmínkám cestovního ruchu, aplikuje principy marketingového managementu do cestovního ruchu a přibližuje specifické techniky cestovního ruchu, jako např. franchising, revenue/yield management či timesharing, a specifické perspektivní formy cestovního ruchu. Publikace je určena nejenom odborné a akademické veřejnosti, ale řada příkladů ji předurčuje k využití podnikatelů
Název v anglickém jazyce
Tourism - business principles and opportunities in practice
Popis výsledku anglicky
This publication tries to be a balanced source of modern theory and at the same time a manual and inspiration for its utilization in everyday business practice in tourism. It summarizes all important areas of tourism (theoretical base plus practical application) and so it provides readers with a complex overview from general regularities up to specific tools of tourism management. The book focuses on individual areas of tourism from accommodation and boarding services through transportation services upto guiding services and travel offices and agencies. Furthermore, it deals with destination management, tourism development financing and legislation conditions for tourism. It also applies marketing management principles in tourism and outlines specifictourism techniques, such as for example franchising, revenue/yield management or timesharing, and also specific prospective forms of tourism. The publication is intended for not only professional and academic public but many examples pre
Klasifikace
Druh
B - Odborná kniha
CEP obor
AE - Řízení, správa a administrativa
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2011
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
ISBN
978-80-247-4039-3
Počet stran knihy
213
Název nakladatele
Grada Publishing, a.s.
Místo vydání
Praha
Kód UT WoS knihy
—