Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Internacionalizace a výkonnost českých malých a středních podniků - metodologie výzkumu

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F11%3A00174583" target="_blank" >RIV/62156489:43110/11:00174583 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Internacionalizace a výkonnost českých malých a středních podniků - metodologie výzkumu

  • Popis výsledku v původním jazyce

    V příspěvku je diskutována metodika výzkumu, jehož cílem je identifikace faktorů, které ovlivňují úspěšnost českých malých a středních podniků (MSP) na zahraničních trzích. Nejdříve je nutné definovat malé a střední podniky podle nařízení ES 2003 z důvodu srovnatelnosti výsledků. Dále jsou definovány faktory, které ovlivňují podnikatelské aktivity na zahraničních trzích. Tyto faktory budou podrobeny dalšímu zkoumání. Jedná se o nezávisle proměnné. Závisle proměnné jsou v tomto případě objektivní ukazatele, jako je podíl příjmů ze zahraničních aktivit na celkových tržbách, relativní a absolutní ziskovost mezinárodních aktivit, a subjektivní ukazatele, jako je spokojenost vedení s mezinárodními aktivitami a dosažení cílů společnosti.

  • Název v anglickém jazyce

    The internationalization and performance of czech smal and medium-sized enterprises -- research methodology

  • Popis výsledku anglicky

    We discuss the methodology of research that aims to identify factors influencing the success of Czech small and medium-sized enterprises (SMEs) in foreign markets. We must first define SMEs according to EC Regulation 2003 so as to preserve the comparability of results. Further we define the factors affecting business activities in foreign markets, which will undergo subsequent examination. Individual factors are independently variable. Dependent variable is composed of objective indicators such as shareof revenues from foreign operations at the rate of total sales, relative and absolute profitability of international activities and subjective indicators such as satisfaction of management with international activities and the achievement of the companyobjectives.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    MARKETING V PRAXI AGROPOTRAVINÁRSKEHO SEKTORA, Zborník vedeckých prác vydaný pri príležitosti stretnutia katedier poľnohospodárskych univerzít SR a ČR

  • ISBN

    978-80-552-0529-8

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    71-76

  • Název nakladatele

    Slovenská poľnohospodárska univerzita v Nitre

  • Místo vydání

    Nitra

  • Místo konání akce

    Hokovce

  • Datum konání akce

    1. 1. 2010

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku