Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Význam terroir ve vinařském marketingu

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F11%3A00178898" target="_blank" >RIV/62156489:43110/11:00178898 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Význam terroir ve vinařském marketingu

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Abstrakt Příspěvek se zabývá významem terroir vína ve vinařském marketingu. Stručně popisuje vznik a historii vinohradnictví a vinařství ve světě, v České republice i v jejích předchozích mocensko-správních uspořádáních. Analyzuje celkovou situaci v tétooblasti zemědělského podnikání a předkládá k uvážení navržená opatření ke zvýšení účinnosti vinařského marketingu, jako je např. zdůraznění významu terroir vína a celé marketingové komunikace.

  • Název v anglickém jazyce

    TERROIR IMPORTANCE IN WINE MARKETING

  • Popis výsledku anglicky

    Abstract The paper discusses the importance of terroir wines in the wine marketing. Briefly describes the origin and history of viticulture and winemaking in the world, the Czech Republic and its previous power-administrative arrangements. It analyzes the overall situation in the field of agricultural business and submit for consideration the measures proposed to increase the efficiency of wine marketing, such as emphasizing the importance of terroir wine, and all marketing communications.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Enterprise and competitive enviroment

  • ISBN

    978-80-87106-40-2

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    4

  • Strana od-do

    972-975

  • Název nakladatele

    Mendelova univerzita v Brně

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    Mendelu, Brno

  • Datum konání akce

    1. 1. 2011

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku