Význam terroir ve vinařském marketingu
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F11%3A00178898" target="_blank" >RIV/62156489:43110/11:00178898 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Význam terroir ve vinařském marketingu
Popis výsledku v původním jazyce
Abstrakt Příspěvek se zabývá významem terroir vína ve vinařském marketingu. Stručně popisuje vznik a historii vinohradnictví a vinařství ve světě, v České republice i v jejích předchozích mocensko-správních uspořádáních. Analyzuje celkovou situaci v tétooblasti zemědělského podnikání a předkládá k uvážení navržená opatření ke zvýšení účinnosti vinařského marketingu, jako je např. zdůraznění významu terroir vína a celé marketingové komunikace.
Název v anglickém jazyce
TERROIR IMPORTANCE IN WINE MARKETING
Popis výsledku anglicky
Abstract The paper discusses the importance of terroir wines in the wine marketing. Briefly describes the origin and history of viticulture and winemaking in the world, the Czech Republic and its previous power-administrative arrangements. It analyzes the overall situation in the field of agricultural business and submit for consideration the measures proposed to increase the efficiency of wine marketing, such as emphasizing the importance of terroir wine, and all marketing communications.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2011
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Enterprise and competitive enviroment
ISBN
978-80-87106-40-2
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
4
Strana od-do
972-975
Název nakladatele
Mendelova univerzita v Brně
Místo vydání
Brno
Místo konání akce
Mendelu, Brno
Datum konání akce
1. 1. 2011
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
—