Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Vztah společenské odpovědnosti firem a ekologického zemědělství na konkrétním příkladu

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F11%3A00234676" target="_blank" >RIV/62156489:43110/11:00234676 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://mnet.mendelu.cz/mendelnet2011/mendelnet_2011_fulltext.pdf" target="_blank" >https://mnet.mendelu.cz/mendelnet2011/mendelnet_2011_fulltext.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Vztah společenské odpovědnosti firem a ekologického zemědělství na konkrétním příkladu

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Společenská odpovědnost firem je v současné době moderní strategií jak se odlišit od konkurence a přilákat další zákazníky. Ačkoliv ve skutečnosti nejde o žádný nový způsob podnikání, pro mnohé firmy je tato strategie novinkou a teprve se s ní seznamují.V České republice je společenská odpovědnost spíše doménou velkých firem. V závěrečné zprávě (2008, s. 6) výzkumu Business Leaders Fora na téma "Společenská odpovědnost firem -- nový faktor firemní konkurenceschopnosti" se uvádí, že existuje závislost mezi velikostí firmy a znalostí konceptu CSR. "S růstem velikosti firmy roste pravděpodobnost, že firma se s konceptem CSR již setkala." Zatímco se 61 % dotázaných malých podniků s pojmem CSR ještě nesetkalo, z velkých firem se s ním nesetkalo pouhých 19%.

  • Název v anglickém jazyce

    Relationship of the corporate social responsibility and organic agriculture for specific example

  • Popis výsledku anglicky

    The aim of this article is to show the relationship between corporate social responsibility and organic agriculture. The analysis of Sonnentor firm' products was based on studies of corporate materials and empirical research. This analysis has to confirmor refute the assumption that every company doing business in organic agriculture is a socially responsible company. The assumption was able to confirm, but with some reservations.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    GA - Zemědělská ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    MendelNet 2011 - Proceedings of International Ph.D. Students Conference

  • ISBN

    978-80-7375-563-8

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    11

  • Strana od-do

    465-475

  • Název nakladatele

    Mendel University in Brno

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    Brno

  • Datum konání akce

    1. 1. 2011

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku

    341783400056