Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Podpora prodeje vybraných produktů potravinářského průmyslu

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F12%3A00189414" target="_blank" >RIV/62156489:43110/12:00189414 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Podpora prodeje vybraných produktů potravinářského průmyslu

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Článek se věnuje analýze predikovatelnosti dopadu prodejně podpůrnych kampaní potravinařských výrobků prostřednictvím tzv. semi-parametrického přístupu. Výstupem tohoto modelovacího přístupu jsou takzvané "deal effect" křivky, které ukazují, jak konkrétní výše ceny produktu ovlivní bodoucí objem prodejů. Z výstupů případové studie zkoumání vlivu slev z ceny na objemy prodeje konkrétní značky piva a chleba vyslovují autoři následujíci závěry: Nástoje podpory prodeje jsou pro potravinařské subjekty velmidůležité a mohou se stát determinantou životaschopnosti jednotlivých firem. Velikost jejich vlicu na objem prodeje je skutečně do jisté míry predikovatelná. Měřené hodnoty jsou převzaty z rozsáhleho primárního šetření realizovaného na Ústavu marketingu aobchodu PEF MENDELU v roce 2008.

  • Název v anglickém jazyce

    Sales promotion of Selected Products in Food Processing Industry

  • Popis výsledku anglicky

    The paper deals with predictability analysis of impact of sales promotion campaign campaigns on food products through the semi-parametric approach. Results of this modeling procedure is represented by so-called "deal effect", curves which show how priceof particular product will affect its sales. Results are based on case study with focus on one kind of bread and one beer brand. Authors draw following conclusions: Sales promotion activities are very important for food processing subjects and they can become a determinant of viability for particular companies. Final effect of sales promotion on sales quantilies really is predictable to a certain extent. Analysed data has been taken from extensive primary reasearch realized by the Department of Marketing and Trade, Faculty of Business and Economics MENDELU in 2008.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Kvasný průmysl

  • ISSN

    0023-5830

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    58

  • Číslo periodika v rámci svazku

    6

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

    178-182

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus