Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

MARKETING IDENTITY - The crucial factors for graduates successful professional career start up

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F14%3A00215308" target="_blank" >RIV/62156489:43110/14:00215308 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://konferencie.fmk.sk/marketing-identity-2013" target="_blank" >http://konferencie.fmk.sk/marketing-identity-2013</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    MARKETING IDENTITY - The crucial factors for graduates successful professional career start up

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The university education level graduates are part of the risk category in the economically active age, whose has a significant problem to find a job in the labour market. The research has been focus on defining key factors influencing the creation of competitive advantages of tertiary education graduates entering labour market as well as to identify the effectiveness of these factors in the process of entering the tertiary education graduates in the labour market.The methods of analysis were used in theprocessing of a survey of graduates from three universities Czech republic, namely: Masaryk University Czech republic, Mendel University in Brno, and Brno University of Technology, at all levels of higher education degree (Bachelor, Master, PhD ) completed by respondents no more than two years ago. The purpose of research has been to define the crucial factors influencing the entry the labour market efficiency.

  • Název v anglickém jazyce

    MARKETING IDENTITY - The crucial factors for graduates successful professional career start up

  • Popis výsledku anglicky

    The university education level graduates are part of the risk category in the economically active age, whose has a significant problem to find a job in the labour market. The research has been focus on defining key factors influencing the creation of competitive advantages of tertiary education graduates entering labour market as well as to identify the effectiveness of these factors in the process of entering the tertiary education graduates in the labour market.The methods of analysis were used in theprocessing of a survey of graduates from three universities Czech republic, namely: Masaryk University Czech republic, Mendel University in Brno, and Brno University of Technology, at all levels of higher education degree (Bachelor, Master, PhD ) completed by respondents no more than two years ago. The purpose of research has been to define the crucial factors influencing the entry the labour market efficiency.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    MARKETING IDENTITY 2013

  • ISBN

    978-80-8105-553-9

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    28

  • Strana od-do

    237-236

  • Název nakladatele

    Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave

  • Místo vydání

    Trnava

  • Místo konání akce

    Kongresové centrum SAV Smolenice

  • Datum konání akce

    1. 1. 2013

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku