Inovace nasazení informačního systému QI pomocí technologie cloud computing
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F16%3A43910667" target="_blank" >RIV/62156489:43110/16:43910667 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Inovace nasazení informačního systému QI pomocí technologie cloud computing
Popis výsledku v původním jazyce
Předmětem nabídky a řešením projektu bylo zajistit jednotný a komplexní systém managementu požadavků jako významné rozšíření systému. Současný systém nejednotného zadávání požadavků bude nahrazen jedním komplexním řešením s novou možností poskytování formou cloud computingu. Bude navržena a realizována webová aplikace, helpdesk, do kterého bude přesunuta veškerá komunikace související s požadavky na systém QI, jehož je společnost dodavatelem. QI je komplexní informační systém, který splňuje i ty nejnáročnější požadavky na řízení firmy a zpracování podnikových informací. Je určen pro řízení výrobních a obchodních společností, pro firmy z oblasti služeb a distribuce. Nový Helpdesk je inovativní řešení, bude integrován do QI a bude sloužit pro zákaznickou obsluhu požadavků, bude navržený a realizovaný v duchu nejnovějších technologií a responzivním designem implementovaným frameworkem bootstrap. Řešitelé navrhli dále metodiku systémového zpracování požadavků a objednatel celé řešení nabídne zákazníkům jako on premise i formou cloudu. V rámci první fáze projektu bylo provedeno modelování procesní mapy a diagramů aktivit jednotlivých subprocesů a aktivit. Návrh webové aplikace proběhl ve spolupráci s firmou. Dále ve druhé fázi byla doporučena integrace řešení do QI a inovativní implementace celého systémuI formou služby. Byly poskytnuty odborné konzultace pracovníků Ústavu informatiky, kteří mají s nasazením této technologie zkušenosti.
Název v anglickém jazyce
The inovation of information system QI with using cloud computing
Popis výsledku anglicky
The main aim of project was unified simple and complex system of requirements management. Up to date system of heterogeneous requirements processing will be replaced with one complex system integrated in QI by using cloud computing. It will be designed and implemented web application, helpdesk, with the whole communication that has a bearing on requirement for QI system. QI is a large information system for business management and helpdesk is innovative solution that will be integrated in QI and will serve for user friendly customer requirements maintenance. The innovative solution is designed with up to date technologies using responsive style and all functions are implemented with Framework bootstrap. Resolvers also suggested the method of systems requirements processing that will be proposed customers as a on premise or cloud computing forms. It will be process map and activity diagrams modelled and after that it will be designed and implemented web application. It will be provided expert consultation in the whole this result.
Klasifikace
Druh
V<sub>souhrn</sub> - Souhrnná výzkumná zpráva
CEP obor
IN - Informatika
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2016
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Počet stran výsledku
2
Místo vydání
Brno
Název nakladatele resp. objednatele
it2b s.r.o.
Verze
—