Spokojenost s online turistickými službami v Jihomoravském kraji
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F23%3A43923451" target="_blank" >RIV/62156489:43110/23:43923451 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="https://kcr.vspj.cz/uvod/konference/aktualni-problemy-cestovniho-ruchu-2023" target="_blank" >https://kcr.vspj.cz/uvod/konference/aktualni-problemy-cestovniho-ruchu-2023</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Spokojenost s online turistickými službami v Jihomoravském kraji
Popis výsledku v původním jazyce
Digitalizace cestovního ruchu v synergii s destinačním managementem, je v aktuální době velice významným tématem, kterému je třeba věnovat více pozornosti. Existuje mnoho informačních online kanálů nabízejících různé úrovně kvality obsahu. Zásadním problémem je však jejich validita a dostupnost. Cílem studie je zhodnotit spokojenost návštěvníků Jihomoravského kraje s elektronickými službami, respektive internetovými zdroji turistických informací, v kontextu jejich demografického profilu. Hlavním zdrojem informací pro výzkum jsou primární data z dotazníkového šetření, které probíhalo face to face od června do září roku 2022 ve vybraných jihomoravských turistických oblastech. Z těchto dat se analyzuje vztah mezi cílovou skupinou a druhy elektronických služeb. Výsledkem studie je zpracování přehledu využívaných elektronických služeb návštěvníky destinace, jejich kategorizace a zhodnocení, jestli služby nebo webové stránky odpovídají aktuálním trendům, tedy jednoduchosti, stručnosti, rychlé orientaci a přesným informacím.
Název v anglickém jazyce
Satisfaction with Online Tourist Services in South Moravian Region
Popis výsledku anglicky
The digitalization of tourism in synergy with destination management is a very important topic that needs more attention at the moment. There are many online information channels offering different levels of content quality. However, their validity and accessibility is a major issue. The aim of the study is to evaluate the satisfaction of visitors to the South Moravian Region with electronic services, or internet resources of the tourist data, in the context of their demographic profile. The main source of information for the research is primary data from a face-to-face questionnaire survey conducted from June to September 2022 in selected South Moravian tourist areas.From this data, the relationship between the target groupand the types of electronic services is analysed. As a result of the study, an overview of the electronic services used by visitors to the destination, their categorisation and an assessment of whether the services or websites correspond to current trends, i.e. simplicity, brevity, quick orientation and accurate information.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
—
OECD FORD obor
50204 - Business and management
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2023
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Aktuální problémy cestovního ruchu „Historie jako součást produktů cestovního ruchu“
ISBN
978-80-88064-68-8
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
6
Strana od-do
26-31
Název nakladatele
Vysoká škola polytechnická Jihlava
Místo vydání
Jihlava
Místo konání akce
Jihlava
Datum konání akce
15. 3. 2023
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—