Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Spokojenost s online turistickými službami v Jihomoravském kraji

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43110%2F23%3A43923451" target="_blank" >RIV/62156489:43110/23:43923451 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://kcr.vspj.cz/uvod/konference/aktualni-problemy-cestovniho-ruchu-2023" target="_blank" >https://kcr.vspj.cz/uvod/konference/aktualni-problemy-cestovniho-ruchu-2023</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Spokojenost s online turistickými službami v Jihomoravském kraji

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Digitalizace cestovního ruchu v synergii s destinačním managementem, je v aktuální době velice významným tématem, kterému je třeba věnovat více pozornosti. Existuje mnoho informačních online kanálů nabízejících různé úrovně kvality obsahu. Zásadním problémem je však jejich validita a dostupnost. Cílem studie je zhodnotit spokojenost návštěvníků Jihomoravského kraje s elektronickými službami, respektive internetovými zdroji turistických informací, v kontextu jejich demografického profilu. Hlavním zdrojem informací pro výzkum jsou primární data z dotazníkového šetření, které probíhalo face to face od června do září roku 2022 ve vybraných jihomoravských turistických oblastech. Z těchto dat se analyzuje vztah mezi cílovou skupinou a druhy elektronických služeb. Výsledkem studie je zpracování přehledu využívaných elektronických služeb návštěvníky destinace, jejich kategorizace a zhodnocení, jestli služby nebo webové stránky odpovídají aktuálním trendům, tedy jednoduchosti, stručnosti, rychlé orientaci a přesným informacím.

  • Název v anglickém jazyce

    Satisfaction with Online Tourist Services in South Moravian Region

  • Popis výsledku anglicky

    The digitalization of tourism in synergy with destination management is a very important topic that needs more attention at the moment. There are many online information channels offering different levels of content quality. However, their validity and accessibility is a major issue. The aim of the study is to evaluate the satisfaction of visitors to the South Moravian Region with electronic services, or internet resources of the tourist data, in the context of their demographic profile. The main source of information for the research is primary data from a face-to-face questionnaire survey conducted from June to September 2022 in selected South Moravian tourist areas.From this data, the relationship between the target groupand the types of electronic services is analysed. As a result of the study, an overview of the electronic services used by visitors to the destination, their categorisation and an assessment of whether the services or websites correspond to current trends, i.e. simplicity, brevity, quick orientation and accurate information.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50204 - Business and management

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2023

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Aktuální problémy cestovního ruchu „Historie jako součást produktů cestovního ruchu“

  • ISBN

    978-80-88064-68-8

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    26-31

  • Název nakladatele

    Vysoká škola polytechnická Jihlava

  • Místo vydání

    Jihlava

  • Místo konání akce

    Jihlava

  • Datum konání akce

    15. 3. 2023

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku