VÝSLEDKY MĚŘENÍ SPALOVACÍHO MOTORU TRAKTORU JOHN DEERE 7920 AUTOPOWR V LABORATOŘÍCH VOZIDEL MZLU BRNO
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43210%2F05%3A00092622" target="_blank" >RIV/62156489:43210/05:00092622 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
VÝSLEDKY MĚŘENÍ SPALOVACÍHO MOTORU TRAKTORU JOHN DEERE 7920 AUTOPOWR V LABORATOŘÍCH VOZIDEL MZLU BRNO
Popis výsledku v původním jazyce
V příspěvku jsou uvedeny výsledky a postup měření vybraných parametrů motoru u traktoru John Deere 7920 AutoPowr. Měření proběhlo v laboratořích vozidel MZLU v Brně. Výkon motoru byl měřen přes zadní vývodový hřídel dle metodiky OECD. Výsledky měření byly vyhodnoceny a graficky zpracovány do podoby jmenovité a úplné charakteristiky. Jmenovitá charakteristika byla naměřená při plné dodávce paliva. Pro potřeby praxe je výhodnější disponovat úplnou charakteristikou, neboť z ní vyplývají parametry motoru vregulátorové větvi při jiné dodávce paliva. Z úplné charakteristiky měřeného motoru vyplývá, že ekonomicky nejvýhodnější je provoz v oblasti nejvyššího točivého momentu.
Název v anglickém jazyce
THE RESULTS OF METERING OF JOHN DEERE 7920 AUTOPOWR ENGINE PASSED OVER IN LABORATORY OF VEHICLES IN MZLU BRNO
Popis výsledku anglicky
There are the results and procedure of metering of chosen engine parameters of tractor John Deere 7920 AutoPowr in the contribution. The metering passed over in laboratory of vehicles in MZLU Brno. Engine power was metering through rear P.T.O . accordingto methodology OECD. Recorded data were analysed and graphically processed to the form of the engine graph and the complete engine characteristic. The engine charakteristic was measured at full of fuel feed. For needs of practice is preferable to disposeof the complete engine characteristic, because parameters of engine in regulator branches by other delivery of fuel are resulting from this charakteristic. From the complete engine characteristics of measured engine results that most economic optimal isrunning in the area of upper-most torque.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
GB - Zemědělské stroje a stavby
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/QF4080" target="_blank" >QF4080: Vývoj energeticky méně náročných technologií rostlinné výroby</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2005
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
MendelNet'05 Agro
ISBN
80-7157-905-X
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
1
Strana od-do
73-73
Název nakladatele
MZLU v Brně
Místo vydání
Brno
Místo konání akce
Brno
Datum konání akce
29. 11. 2005
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—