Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

VLIV KONSTRUKCE PŘEVODOVKY NA EKONOMICKÉ PARAMETRY TRAKTOROVÝCH SOUPRAV V DOPRAVĚ

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43210%2F11%3A00181688" target="_blank" >RIV/62156489:43210/11:00181688 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    VLIV KONSTRUKCE PŘEVODOVKY NA EKONOMICKÉ PARAMETRY TRAKTOROVÝCH SOUPRAV V DOPRAVĚ

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Cílem této práce je srovnání ekonomických parametrů traktorových souprav v dopravě, v závislosti na zvoleném zařízení. Pro měření byly vybrány dva traktory se stejným motorem, ale s odlišnou převodovkou. Jednalo se o traktor NH T7050 AutoCommand s diferenciální hydromechanickou převodovkou a NH T7050 traktor PowerCommand s převodovkou plně řazenou při zatížení Powershift. Délka měřeného okruhu byla 21.8 km. Pro traktor AutoCommand bylo vybráno 10 režimů měření s různými otáčkami motoru a dvěma stupni agresivity změny převodového poměru. Traktor PowerCommad byl měřen v automatickém režimu. Závěrečné hodnocení bylo provedeno z celkové délky okruhu. Z naměřených hodnot bylo zjištěno, že traktor AutoCommand dosáhl nižší průměrné spotřeby, v 1700 otáčkách min-1 až 1770 min-1 do 1,5 lh-1, což představuje úsporu paliva o 6,5%, pro kombinaci s traktorem T7050 zaměřené AutoCommand. Podobné výsledky byly také pozorovány při 1814 min-1 až 1830 min-1, kde se spotřeba paliva o 2,8 lh-1, tj. 11,5% p

  • Název v anglickém jazyce

    INFLUENCE OF CONSTRUCTION OF TRANSMISSION ON ECONOMIC PARAMETERS OF TRACTOR SET TRANSPORT

  • Popis výsledku anglicky

    The aim of this paper is compared on economic parameters of tractor set for transport, depending on the selected gear. For measure were selected two tractors with the same engine, but with a different transmission. It was a NH T7050 tractor AutoCommand with variable hydromechanical transmission and NH T7050 tractor PowerCommand with full powershift transmission. Measured circuit measuring 21.8 km. For tractor AutoCommand was chosen 10 measurement modes with different speeds and with two degrees of aggressiveness changes the gear ratio. The tractor was selected PowerCommad automatic mode. The final evaluation was performed sets of traffic from all over the track. From the measured values it was found that tractor AutoCommand reached a lower average of consumption, in the rev range 1700 min-1 to 1770 min-1 to 1.5 l.h-1, which represents fuel savings of 6.5% for the combination with the T7050 tractor geared AutoCommand. Similar results were also observed at 1814 min-1 to 1830 min-1, where

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    GB - Zemědělské stroje a stavby

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    MendelNet 2011 - Proceedings of International Ph.D. Students Conference

  • ISBN

    978-80-7375-563-8

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    986-992

  • Název nakladatele

    Mendelova univerzita v Brně

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    Brno

  • Datum konání akce

    1. 1. 2011

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku