Konverzní kit elektrického pohonu s motory v kolech
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43210%2F12%3A00190977" target="_blank" >RIV/62156489:43210/12:00190977 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Konverzní kit elektrického pohonu s motory v kolech
Popis výsledku v původním jazyce
Předmětem funkčního vzorku je úprava pohonu vozidla pro volný čas tvořené záměnou zadní nápravy za tuhou nápravu s dvěma upravenými elektromotory komerční provenience umístěnými přímo v kolech vozidla. Elektropohon je dále tvořen regulátorem zajišťujícímrekuperaci kinetické energie do Li-pol baterií, které však nejsou přímo součástí vlastního funkčního vzorku, protože mohou být nahrazeny dalšími typy z komerční produkce odpovídajích parametrů.
Název v anglickém jazyce
Conversion kit of electric powertrain with wheel drives
Popis výsledku anglicky
The object of functional model is a conversion kit of electric power train of recreational vehicle formed by drives placed inside the rims of rear axle wheels. Thus, the construction involves changes in design of rear axle where was made central tube with wheel bearings. Semi modified stock electric engines are also equipped with the regulator enabling regeneration of kinetic energy. The power source is Li-Pol battery; but, it can be replaced by other types of battery with the same parameters. And so, used battery and a regulator are not a part of functional model of presented kit.
Klasifikace
Druh
G<sub>funk</sub> - Funkční vzorek
CEP obor
JT - Pohon, motory a paliva
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2012
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Interní identifikační kód produktu
UATD-2012-FV2
Číselná identifikace
—
Technické parametry
Tuhá náprava se dvěma pohonnými jednotkami - synchronními elektromotory s permanentními magnety instalovanými v kolech vozidla jako náhrada původní zadní nápravy: Motory AKUMOTO 600 upravené pro vestavbu do kol zadní nápravy: Pnom = 3 kW/motor; maximálnívýkon 6 kW Hmotnost konverzního kitu: 62 kg Konverzí došlo ke změně max. rychlosti na 46 km/h.
Ekonomické parametry
Náklady: cena elektromotorů s řízením: 28 000 Kč; výroba části zadní nápravy: 10 000 Kč; úprava elektroinstalace: 4 000 Kč; předpokládaná výrobní cena v sériové výrobě: 40 000 Kč
Kategorie aplik. výsledku dle nákladů
—
IČO vlastníka výsledku
62156489
Název vlastníka
Mendelova univerzita v Brně
Stát vlastníka
CZ - Česká republika
Druh možnosti využití
N - Využití výsledku jiným subjektem je možné bez nabytí licence (výsledek není licencován)
Požadavek na licenční poplatek
—
Adresa www stránky s výsledkem
—