Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Control Strategy of All-Wheel Drive Electric Vehicle Powertrain

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21220%2F12%3A00201022" target="_blank" >RIV/68407700:21220/12:00201022 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Control Strategy of All-Wheel Drive Electric Vehicle Powertrain

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The paper describes a multi body simulation model of all-wheel drive electric vehicle that contains a simple embedded optimization tool that determines the optimal power load distribution ratio with respect to energy consumption between front and rear axle of the vehicle. The vehicle simulation model is programmed in Matlab/Simulink. The embedded Matlab optimization function is based on an algorithm that searches for a distribution ratio with minimal power losses at both traction motors at each time step of the simulation. Various topologies are compared to show the potential of intelligent power flow control in electric vehicle powertrains.

  • Název v anglickém jazyce

    Control Strategy of All-Wheel Drive Electric Vehicle Powertrain

  • Popis výsledku anglicky

    The paper describes a multi body simulation model of all-wheel drive electric vehicle that contains a simple embedded optimization tool that determines the optimal power load distribution ratio with respect to energy consumption between front and rear axle of the vehicle. The vehicle simulation model is programmed in Matlab/Simulink. The embedded Matlab optimization function is based on an algorithm that searches for a distribution ratio with minimal power losses at both traction motors at each time step of the simulation. Various topologies are compared to show the potential of intelligent power flow control in electric vehicle powertrains.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    JT - Pohon, motory a paliva

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/ED2.1.00%2F03.0125" target="_blank" >ED2.1.00/03.0125: Pořízení technologie pro Centrum vozidel udržitelné mobility</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)<br>S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    KOKA - XLIII. International Scientific Conference of the Czech and Slovak University

  • ISBN

    978-80-86786-34-6

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    10

  • Strana od-do

    11-20

  • Název nakladatele

    ČVUT, Fakulta strojní, Ú 12120

  • Místo vydání

    Praha

  • Místo konání akce

    VTP Roztoky

  • Datum konání akce

    5. 9. 2012

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku