Využívání e-learningové studijní opory ve fyzikálním praktiku
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43210%2F15%3A43907770" target="_blank" >RIV/62156489:43210/15:43907770 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://www.kteiv.upol.cz/tvv_web/tvv15/tvv_2015_proceedings.pdf" target="_blank" >http://www.kteiv.upol.cz/tvv_web/tvv15/tvv_2015_proceedings.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Využívání e-learningové studijní opory ve fyzikálním praktiku
Popis výsledku v původním jazyce
V tomto článku je sledováno využívání animované (e-learningové) studijní opory v předmětech zaměřených na fyziku, konkrétně ve cvičeních/seminářích těchto předmětů. Výukový e-learningový software vytvořený kolektivem pedagogů fyziky na Mendelově univerzitě v Brně je možné využívat jako elektronický pracovní sešit, pomůcku pro domácí přípravu na řešení laboratorních úloh, k prezentaci dataprojektorem v přímé výuce a k examinaci studentů formou didaktických testů. Je dbáno na to, aby byl program validní,usnadnil studium a vzbudil hlubší zájem o fyziku. Cílem učební pomůcky je rovněž zjednodušit výukový proces, a tím dal možnost pedagogům ve větší míře se věnovat všem studentům. Důležitým faktem je ovšem přínos takové opory pro studenty samotné. E-learningová opora může být velmi kvalitní, propracovaná a přínosná, ale pokud nebude studenty akceptována, byly hodiny práce věnované její tvorbě vynaloženy zbytečně. Je proto velice nutné sledovat zpětnou vazbu od studentů, kteří mají možnost
Název v anglickém jazyce
Use of e-learning in education of experimental physics
Popis výsledku anglicky
The main goal of this article there is observed e-learning study support in subjects focused on physics, mainly in practicum of these subjects. Teaching e-learning software made by collective of physics teachers at Mendel University in Brno is possible to use as a electronic exercise book, homework aid for solving of laboratory homework, data projector presentation in teaching and also as an examination of students by means of didactic tests. It is necessary to be mindful that program is valid, simplifystudying and also to raise deeper interest in physics. The goal of teaching aid is to simplify studying process and create possibility for teachers to devote all students to a higher extent. Important fact is of course contribution such a support for students themselves. E-learning support can be very valuable, highly developed and contributive but if it is not accepted by all students, all devoted lessons for its creation would be useless. That is why it is very important to monitor re
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2015
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Trendy ve vzdělávání
ISSN
1805-8949
e-ISSN
—
Svazek periodika
8
Číslo periodika v rámci svazku
1
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
8
Strana od-do
263-270
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—