Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Marketing Mix and Purchasing Behaviour of Households in the Czech Republic

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43310%2F09%3A00144848" target="_blank" >RIV/62156489:43310/09:00144848 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Marketing Mix and Purchasing Behaviour of Households in the Czech Republic

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The paper analyses results of a nation-wide inquiry performed in the Czech Republic on the turn of years 2005/2006. The objective of this marketing research was to find out how the households buy foodstuffs, clothing, shoes, and home appliances (i.e. furniture, brown goods, white goods etc.) and how it is influenced by other variables, especially by marketing mix -- concenring product, price, place and promotion.

  • Název v anglickém jazyce

    Marketing Mix and Purchasing Behaviour of Households in the Czech Republic

  • Popis výsledku anglicky

    The paper analyses results of a nation-wide inquiry performed in the Czech Republic on the turn of years 2005/2006. The objective of this marketing research was to find out how the households buy foodstuffs, clothing, shoes, and home appliances (i.e. furniture, brown goods, white goods etc.) and how it is influenced by other variables, especially by marketing mix -- concenring product, price, place and promotion.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2009

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    ICABR 2009

  • ISBN

    978-80-7375-325-2

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    10

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    MZLU v Brně

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    Malta

  • Datum konání akce

    1. 1. 2009

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku