Marketing Mix and Purchasing Behaviour of Households in the Czech Republic
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43310%2F09%3A00144848" target="_blank" >RIV/62156489:43310/09:00144848 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Marketing Mix and Purchasing Behaviour of Households in the Czech Republic
Popis výsledku v původním jazyce
The paper analyses results of a nation-wide inquiry performed in the Czech Republic on the turn of years 2005/2006. The objective of this marketing research was to find out how the households buy foodstuffs, clothing, shoes, and home appliances (i.e. furniture, brown goods, white goods etc.) and how it is influenced by other variables, especially by marketing mix -- concenring product, price, place and promotion.
Název v anglickém jazyce
Marketing Mix and Purchasing Behaviour of Households in the Czech Republic
Popis výsledku anglicky
The paper analyses results of a nation-wide inquiry performed in the Czech Republic on the turn of years 2005/2006. The objective of this marketing research was to find out how the households buy foodstuffs, clothing, shoes, and home appliances (i.e. furniture, brown goods, white goods etc.) and how it is influenced by other variables, especially by marketing mix -- concenring product, price, place and promotion.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2009
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
ICABR 2009
ISBN
978-80-7375-325-2
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
10
Strana od-do
—
Název nakladatele
MZLU v Brně
Místo vydání
Brno
Místo konání akce
Malta
Datum konání akce
1. 1. 2009
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
—