Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Změny v reakci zákazníků na vývoj podmínek agrobyznysu

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43310%2F11%3A00181076" target="_blank" >RIV/62156489:43310/11:00181076 - isvavai.cz</a>

  • Nalezeny alternativní kódy

    RIV/62156489:43310/11:00181078

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Změny v reakci zákazníků na vývoj podmínek agrobyznysu

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Monografie se zabývá základními projevy a dynamikou změn chování zákazníků v kontextu formování poptávkově determinovaného modelu agrobyznysu v podmínkách České republiky v posledních dvaceti letech. Opírá se o teoretická východiska a zpracovává uvedenýproblém jak z hlediska vývoje podmínek nabídky agrobyznysu, prezentované vývojem spotřebitelských cen potravin reprezentujících finální fázi cenové vertikály, tak i vývojem poptávky/spotřeby vybraných komodit. Pro podrobnější specifikaci faktorů promítajících se ve změnách prostředí trhu potravin jsou využity výsledky výzkumu o nákupním chování zákazníků a jejich životním stylu, výsledky primárních marketingových výzkumů jakož i vyhodnocení dopadů změn v reakci zákazníků na vývoj spotřeby na bázi analýzy statistických údajů a marketingových výzkumů INCOMA Research a GfK Praha, které umožňují identifikovat i růst dominance hypermarketů na českém trhu na přelomu tisíciletí.

  • Název v anglickém jazyce

    Changes in customer response to developments in the agribusiness

  • Popis výsledku anglicky

    Monograph deals with the basic symptoms and dynamics of change in the customer behavior in the context of shaping demand determined agribusiness model in the Czech Republic during the last twenty years. It relies on theoretical bases and solves this problem both in terms of the supply conditions of agribusiness development, presented the development of consumer prices of foodstuff as a final phase of the commodity vertical as well as the development of demand / consumption of selected food and beveragecommodities. For a more detailed specification of the factors are reflected in changes in the environment are used in the food market research on customers' shopping behavior and lifestyle, the results of primary market research and evaluate the impact of changes in response to customer consumption trends based on analysis of statistical data and market research and INCOMA GfK, which allow you to identify growth and dominance of hypermarkets in the Czech market at the turn of the millenn

Klasifikace

  • Druh

    B - Odborná kniha

  • CEP obor

    GA - Zemědělská ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • ISBN

    978-80-7375-578-2

  • Počet stran knihy

    72

  • Název nakladatele

    MENDELU

  • Místo vydání

    Brno

  • Kód UT WoS knihy