Změny v reakci zákazníků na vývoj podmínek agrobyznysu
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43310%2F11%3A00181076" target="_blank" >RIV/62156489:43310/11:00181076 - isvavai.cz</a>
Nalezeny alternativní kódy
RIV/62156489:43310/11:00181078
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Změny v reakci zákazníků na vývoj podmínek agrobyznysu
Popis výsledku v původním jazyce
Monografie se zabývá základními projevy a dynamikou změn chování zákazníků v kontextu formování poptávkově determinovaného modelu agrobyznysu v podmínkách České republiky v posledních dvaceti letech. Opírá se o teoretická východiska a zpracovává uvedenýproblém jak z hlediska vývoje podmínek nabídky agrobyznysu, prezentované vývojem spotřebitelských cen potravin reprezentujících finální fázi cenové vertikály, tak i vývojem poptávky/spotřeby vybraných komodit. Pro podrobnější specifikaci faktorů promítajících se ve změnách prostředí trhu potravin jsou využity výsledky výzkumu o nákupním chování zákazníků a jejich životním stylu, výsledky primárních marketingových výzkumů jakož i vyhodnocení dopadů změn v reakci zákazníků na vývoj spotřeby na bázi analýzy statistických údajů a marketingových výzkumů INCOMA Research a GfK Praha, které umožňují identifikovat i růst dominance hypermarketů na českém trhu na přelomu tisíciletí.
Název v anglickém jazyce
Changes in customer response to developments in the agribusiness
Popis výsledku anglicky
Monograph deals with the basic symptoms and dynamics of change in the customer behavior in the context of shaping demand determined agribusiness model in the Czech Republic during the last twenty years. It relies on theoretical bases and solves this problem both in terms of the supply conditions of agribusiness development, presented the development of consumer prices of foodstuff as a final phase of the commodity vertical as well as the development of demand / consumption of selected food and beveragecommodities. For a more detailed specification of the factors are reflected in changes in the environment are used in the food market research on customers' shopping behavior and lifestyle, the results of primary market research and evaluate the impact of changes in response to customer consumption trends based on analysis of statistical data and market research and INCOMA GfK, which allow you to identify growth and dominance of hypermarkets in the Czech market at the turn of the millenn
Klasifikace
Druh
B - Odborná kniha
CEP obor
GA - Zemědělská ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2011
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
ISBN
978-80-7375-578-2
Počet stran knihy
72
Název nakladatele
MENDELU
Místo vydání
Brno
Kód UT WoS knihy
—