Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Analýza a potenciál vývoje elektronického obchodování

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43310%2F15%3A43906689" target="_blank" >RIV/62156489:43310/15:43906689 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Analýza a potenciál vývoje elektronického obchodování

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Elektronické obchodování je oborem, který v současné době zaznamenává dynamický rozvoj a který dává všem účastníkům stále nové možnosti využití, a to jak na straně nabídky, tak i poptávky. Tato vlastnost přispívá k potenciálu obou zmíněných stran. Příspěvek se zabývá situační analýzou elektronického obchodování, která jasně prokázala výhodnost zkoumaného oboru, možná rizika, hrozby a výběr ofensivní strategie při dosažení dlouhodobé konkurenceschopnosti.

  • Název v anglickém jazyce

    Analysis and Potential Development of E-commerce

  • Popis výsledku anglicky

    The e-commerce has become the phenomenon of the current entrepreneurship and provides many business possibilities. The challenge of contemporary researches is to investigate the potential of e-commerce. Therefore, this paper deals with the analysis and the evaluation of the further potential development of the e-commerce environment. The main research methods used in this paper is the situational analysis that consists of SWOT analysis, Porter&apos;s analysis and PEST analysis. These research methods provide the comprehensive view of the current situation. The research of this paper shows that there is a strong potential of the e-commerce for the further development. The results of the research also declare that the business subjects of the e-commerce should use the offensive strategy for strengthening its competitiveness.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50204 - Business and management

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Hradecké ekonomické dny 2015: Ekonomický rozvoj a management regionů. Díl 3

  • ISBN

    978-80-7435-548-6

  • ISSN

  • e-ISSN

    neuvedeno

  • Počet stran výsledku

    12

  • Strana od-do

    162-173

  • Název nakladatele

    Univerzita Hradec Králové

  • Místo vydání

    Hradec Králové

  • Místo konání akce

    Hradec Králové

  • Datum konání akce

    3. 2. 2015

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku

    000432426300020