Chování spotřebitele na trhu s kávou v Brně
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43310%2F17%3A43913418" target="_blank" >RIV/62156489:43310/17:43913418 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://www.icabr.com/respo/RESPO_2017.pdf" target="_blank" >http://www.icabr.com/respo/RESPO_2017.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Chování spotřebitele na trhu s kávou v Brně
Popis výsledku v původním jazyce
Článek se zabývá zkoumáním nákupního chování spotřebitelů na trhu kávy v Brně. Hlavním cílem práce je popsat nákupní chování spotřebitelů určitého segmentu na trhu kávy a navrhnout doporučení pro konkrétní využití těchto poznatků v praxi. Výsledky tak mohou být přínosné při formulaci marketingových nástrojů směrem k cílové skupině.
Název v anglickém jazyce
Consumer behaviour on coffee market in Brno
Popis výsledku anglicky
This paper deals with the shopping behaviour of consumers on the market of coffee in Brno. The main goal of this thesis is to analyse the purchasing behaviour of a certain segment of the consumers on coffee market and to suggest some recommendations for the specific use of these knowledge in the practise. It can be also used for definition of effective marketing communication channels towards target group.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
—
OECD FORD obor
50901 - Other social sciences
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2017
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Region v rozvoji společnosti 2017: sborník příspěvků
ISBN
978-80-7509-548-0
ISSN
—
e-ISSN
neuvedeno
Počet stran výsledku
20
Strana od-do
908-927
Název nakladatele
Mendelova univerzita v Brně
Místo vydání
Brno
Místo konání akce
Brno
Datum konání akce
19. 10. 2017
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
—