Marketingová podpora zvyšování spotřeby dřeva v ČR
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43410%2F06%3A00098858" target="_blank" >RIV/62156489:43410/06:00098858 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Marketingová podpora zvyšování spotřeby dřeva v ČR
Popis výsledku v původním jazyce
Strategie EU v oblasti lesního hospodářství, akční plán a národní lesnický program, bilance zdrojů a uplatnění dřevní hmoty, vývoj a tendence na trhu se dřevem, lesnický a dřevařský export a import, zvýšení přínosu lesů a lesního hospodářství pro rozvojvenkova, využívání dříví jako ekologické a obnovitelné suroviny. Rozvoj dřevozpracujícího průmyslu, podpora konkurenceschopnosti výrobků ze dřeva, analýza celospolečenských možností intenzifikace výstavby domů ze dřeva, trh realizace dřevostaveb, hospodárnost dřevěných staveb a jejich energetická bilance a nákladovost, perspektivy podnikání v tomto segmentu stavebnictví. Public relations, nadace dřevo pro život a její programy.
Název v anglickém jazyce
Marketing support to the increase of wood consumption in CR
Popis výsledku anglicky
EU strategy in the field of forest management, action plan and national forest plan, balance of wood mass resources and use, development and trends of timber market, export and import of timber and wood technologies, enhanced benefits of the forest and forestry for rural development, utilization of wood as environment-friendly and renewable raw material. Development of wood-processing industry, support to the competitiveness of wood-based products, analysis of corporate possibilities to intensify the construction of wooden houses, market of wooden structures and their implementation, economy of wooden structures and their energy balance and costs, perspectives of enterprise in this segment of building industry. Public relations, the Wood for Life Foundation and its programmes.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
GK - Lesnictví
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2006
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Marketing a obchod 2006
ISBN
80-8093-009-0
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
5
Strana od-do
82-86
Název nakladatele
Národné lesnicke centrum Zvolen
Místo vydání
Zvolen
Místo konání akce
Zvolen
Datum konání akce
1. 1. 2006
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—