Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Marketingová podpora zvyšování spotřeby dřeva v ČR

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43410%2F06%3A00098858" target="_blank" >RIV/62156489:43410/06:00098858 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Marketingová podpora zvyšování spotřeby dřeva v ČR

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Strategie EU v oblasti lesního hospodářství, akční plán a národní lesnický program, bilance zdrojů a uplatnění dřevní hmoty, vývoj a tendence na trhu se dřevem, lesnický a dřevařský export a import, zvýšení přínosu lesů a lesního hospodářství pro rozvojvenkova, využívání dříví jako ekologické a obnovitelné suroviny. Rozvoj dřevozpracujícího průmyslu, podpora konkurenceschopnosti výrobků ze dřeva, analýza celospolečenských možností intenzifikace výstavby domů ze dřeva, trh realizace dřevostaveb, hospodárnost dřevěných staveb a jejich energetická bilance a nákladovost, perspektivy podnikání v tomto segmentu stavebnictví. Public relations, nadace dřevo pro život a její programy.

  • Název v anglickém jazyce

    Marketing support to the increase of wood consumption in CR

  • Popis výsledku anglicky

    EU strategy in the field of forest management, action plan and national forest plan, balance of wood mass resources and use, development and trends of timber market, export and import of timber and wood technologies, enhanced benefits of the forest and forestry for rural development, utilization of wood as environment-friendly and renewable raw material. Development of wood-processing industry, support to the competitiveness of wood-based products, analysis of corporate possibilities to intensify the construction of wooden houses, market of wooden structures and their implementation, economy of wooden structures and their energy balance and costs, perspectives of enterprise in this segment of building industry. Public relations, the Wood for Life Foundation and its programmes.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    GK - Lesnictví

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2006

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Marketing a obchod 2006

  • ISBN

    80-8093-009-0

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

    82-86

  • Název nakladatele

    Národné lesnicke centrum Zvolen

  • Místo vydání

    Zvolen

  • Místo konání akce

    Zvolen

  • Datum konání akce

    1. 1. 2006

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku