Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Tržní a obchodní aspekty uplatnění dřeva v bytové výstavbě.

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43410%2F05%3A00057600" target="_blank" >RIV/62156489:43410/05:00057600 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Tržní a obchodní aspekty uplatnění dřeva v bytové výstavbě.

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Lesní hospodářství České republiky a jeho význam pro rozvoj dřevozpracujícího průmyslu. Bilance zdrojů a uplatnění dřevní hmoty. Dřevařský export a import. Principy cenové politiky na dřevařském trhu. Přednosti českého dřevozpracujícího průmyslu. Zvýšenípodpory spotřeby dřeva v ČR prostřednictvím výroby a prodeje dřevostaveb v bytové výstavbě. Dřevostavba jako zakázkový výrobek. Charakteristika stavebního trhu, jeho struktura a vazby k vnějšímu okolí. Specifika a zvláštnosti marketingu ve stavebnictvía tržní uplatnění dřevostaveb. Průzkum konkurence na stavebním trhu staveb ze dřeva. Ekonomické aspekty zhodnocení dřeva jako obnovitelné přírodní suroviny v rámci bytové výstavby. Cenové nabídky a cenové politiky dodavatelů.

  • Název v anglickém jazyce

    Market and Commercial Aspects of using Timber in Domestic architecture

  • Popis výsledku anglicky

    Forestry in Czech Republic and significance of the industry for the development of wood-processing industries. Balance of resources and wood mass applications. Export and import of timber produce. Principles of pricing policy on the timber market. Meritsof the Czech wood-working industries. Increased support to timber consumption in Czech Republic by means of the manufacture and sales of wooden structures in house-building. Wood structure as a product made to order. Characteristics of the constructionmarket, its structure and links to external surroundings. Specific features of marketing in the housing industry and the market use of wooden structures. Inquiry into competitors on the market of wooden structures. Economic aspects of valuating timber asa renewable natural material for domestic architecture. Quotations and price policy of suppliers.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    GK - Lesnictví

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2005

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Marketing a obchod

  • ISBN

    80-89029-97-3

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

    153-157

  • Název nakladatele

  • Místo vydání

  • Místo konání akce

    Zvolen

  • Datum konání akce

    11. 11. 2005

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku