Možnosti zlepšování marketingu a public relations dřevostaveb v České republice
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43410%2F07%3A00114573" target="_blank" >RIV/62156489:43410/07:00114573 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Možnosti zlepšování marketingu a public relations dřevostaveb v České republice
Popis výsledku v původním jazyce
Lesní hospodářství České republiky řeší problém dostatku dřeva a jeho nízké ceny na trhu. Současně objem stavební výroby dlouhodobě roste v rozpětí 6 -- 10 % ročně. Podíl dřevostaveb na celkovém objemu stavební výroby však lehce překračuje pouhá dvě procenta. V tomto parametru silně zaostáváme za mnoha vyspělými zeměmi, kde se tento ukazatel pohybuje mezi 10 -- 80 %. Zlepšování marketingu a public relations dřevostaveb je nezbytnou součástí řešení této situace. Potenciál zlepšování v této oblasti je stále poměrně velký. Podpora výroby a prodeje dřevostaveb a hledání nových cest zvýšení odbytu dřevostaveb představuje řešení problémů, které by pomohlo celému lesnicko-dřevařskému sektoru, zlepšilo by bytovou politiku a navíc také snížilo poškozování životního prostředí a spotřebovávání neobnovitelných přírodních surovin.
Název v anglickém jazyce
Possibilities to improve marketing and public relations for wood structures in the Czech Republic
Popis výsledku anglicky
Czech forestry is facing a problem of timber abundance and low market price. At the same time, the production of building industry has been for a long time increasing every year by 6-10%. However, the share of wood structures in the total volume of building industry production amounts to only slightly above two percent. In this parameter, the Czech Republic heavily lags behind many advanced countries in which the indicator ranges between 10-80%. Enhanced marketing and public relations in the field of wood structures are necessary for the solution of this unfavourable situation. The potential for improvement is still relatively high. Support to the manufacture and sales of wood structures and search of new ways to increase sales of wood structures represent the solution of problems that would help the entire forest and timber industry, improving at the same time the housing situation, abating damages to environment and reducing the consumption of non-renewable natural resources.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
GK - Lesnictví
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2007
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Marketing a obchod 2007
ISBN
978-80-8093-026-4
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
5
Strana od-do
107-111
Název nakladatele
Katedra marketingu, obchodu a světového lesnictví, DF, TU Zvolen
Místo vydání
Zvolen
Místo konání akce
Zvolen
Datum konání akce
27. 11. 2007
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—