Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Možnosti zlepšování marketingu a public relations dřevostaveb v České republice

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43410%2F07%3A00114573" target="_blank" >RIV/62156489:43410/07:00114573 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Možnosti zlepšování marketingu a public relations dřevostaveb v České republice

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Lesní hospodářství České republiky řeší problém dostatku dřeva a jeho nízké ceny na trhu. Současně objem stavební výroby dlouhodobě roste v rozpětí 6 -- 10 % ročně. Podíl dřevostaveb na celkovém objemu stavební výroby však lehce překračuje pouhá dvě procenta. V tomto parametru silně zaostáváme za mnoha vyspělými zeměmi, kde se tento ukazatel pohybuje mezi 10 -- 80 %. Zlepšování marketingu a public relations dřevostaveb je nezbytnou součástí řešení této situace. Potenciál zlepšování v této oblasti je stále poměrně velký. Podpora výroby a prodeje dřevostaveb a hledání nových cest zvýšení odbytu dřevostaveb představuje řešení problémů, které by pomohlo celému lesnicko-dřevařskému sektoru, zlepšilo by bytovou politiku a navíc také snížilo poškozování životního prostředí a spotřebovávání neobnovitelných přírodních surovin.

  • Název v anglickém jazyce

    Possibilities to improve marketing and public relations for wood structures in the Czech Republic

  • Popis výsledku anglicky

    Czech forestry is facing a problem of timber abundance and low market price. At the same time, the production of building industry has been for a long time increasing every year by 6-10%. However, the share of wood structures in the total volume of building industry production amounts to only slightly above two percent. In this parameter, the Czech Republic heavily lags behind many advanced countries in which the indicator ranges between 10-80%. Enhanced marketing and public relations in the field of wood structures are necessary for the solution of this unfavourable situation. The potential for improvement is still relatively high. Support to the manufacture and sales of wood structures and search of new ways to increase sales of wood structures represent the solution of problems that would help the entire forest and timber industry, improving at the same time the housing situation, abating damages to environment and reducing the consumption of non-renewable natural resources.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    GK - Lesnictví

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2007

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Marketing a obchod 2007

  • ISBN

    978-80-8093-026-4

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

    107-111

  • Název nakladatele

    Katedra marketingu, obchodu a světového lesnictví, DF, TU Zvolen

  • Místo vydání

    Zvolen

  • Místo konání akce

    Zvolen

  • Datum konání akce

    27. 11. 2007

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku