Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Vztah společnosti ke dřevostavbám a jejich marketingové možnosti v České republice

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43410%2F08%3A00131298" target="_blank" >RIV/62156489:43410/08:00131298 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Vztah společnosti ke dřevostavbám a jejich marketingové možnosti v České republice

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Problematika dřevostaveb je oblast, kde dochází k prolínání a vzájemnému ovlivňování čtyř sektorů: Lesnictví - Dřevařství - Stavebnictví - Regionální rozvoj. Pozitivní vztah společnosti k dřevostavbám je nezbytným předpokladem rozvoje těchto čtyř sektorůa jejich součinnosti při výrobě a prodeji dřevostaveb. Dosavadní marketing v oblasti budování, udržení a rozvíjení kladného vztahu veřejnosti - zákazníků k dřevostavbám je velmi mladý a ukazuje se, že mnohé jeho možnosti a rezervy nejsou stále ještě plně využívány.

  • Název v anglickém jazyce

    Relation of the society to wood structures and marketing possibilities of wood structures in the Czech Republic

  • Popis výsledku anglicky

    The issue of wood structures is a field in which we can see penetration and mutual influencing of four sectors: Forestry, Woodworking industry, Building industry and Regional development. A positive relation of the society to wood structures is a necessary prerequisite for the development of these four sectors and their collaboration in the manufacture and sales of wood structures. The hitherto marketing in the field of building, maintaining and developing a positive relation of the society/customers towood structures is very young and it appears that many possibilities and reserves are still not utilized at full.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2008

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Současné dřevostavby a nové materiály na bázi dřeva

  • ISBN

    978-80-7375-213-2

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    MZLU v Brně

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    Křtiny

  • Datum konání akce

    25. 9. 2008

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku