Vývoj a porovnání cenové nabídky dřevostaveb v České republice v letech 2008 - 2009
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43410%2F09%3A00146626" target="_blank" >RIV/62156489:43410/09:00146626 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Vývoj a porovnání cenové nabídky dřevostaveb v České republice v letech 2008 - 2009
Popis výsledku v původním jazyce
Vývoj a porovnání cenové nabídky dřevostaveb v České republice v letech 2008 - 2009. Cena rodinného domu je jedním z nejdůležitějších parametrů z hlediska zákazníka při rozhodování o jeho výběru a zároveň je jedním z klíčových marketingových nástrojů provýrobce nebo dodavatele. Volba konstrukčního systému a konkrétního dodavatele je silně ovlivněna tím, jaká je cenová strategie. Tato práce porovnává cenovou konkurenceschopnost dřevostaveb a zděných domů jejich dodavatelů a její vývoj v letech 2008 - 2009 v segmentu rodinných domů v České republice.
Název v anglickém jazyce
The development and comparison of the price offer of wood structures in the Czech Republic from 2008 to 2009
Popis výsledku anglicky
The development and comparison of the price offer of wood structures in the Czech Republic from 2008 to 2009. The building price of a family house is one of the most important parameters, from the point of a customer, when deciding and at the same time it is one of the key marketing tools of a producer or contractor. The choice of a construction system and a particular contractor is strongly influenced by the price strategy. This work compares the price competitiveness of wood structures and brick houses contractors and its development from 2008 to 2009 within the contraction sector of the family houses in the Czech Republic.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2009
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Marketing a obchod
ISBN
978-80-89241-33-0
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
5
Strana od-do
—
Název nakladatele
Bratia Sabovci s.r.o.
Místo vydání
Zvolen
Místo konání akce
Zvolen
Datum konání akce
1. 1. 2009
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—