Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Nová technologie zpevnění lesních odvozních cest

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43410%2F13%3A00212003" target="_blank" >RIV/62156489:43410/13:00212003 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Nová technologie zpevnění lesních odvozních cest

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Videozáznam znázorňuje využití nové technologie KAPS - LE v lesním hospodářství. S ohledem na vysoké zatížení trvale využívaných odvozních lesních cest je potřeba pro budoucnost zajistit jejich únosnost a životnost minimálně na dobu 10 let. Na Školním lesním podniku ve Křtinách byl vybrán zkušební úsek, kde se realizovaly oba způsoby jak kolejové, tak i celoplošné navezení a rozprostření kameniva v hloubkách od 15 do 35 cm. Následuje rozprostření a hutnění vibračním válcem. Další den výstavby je prolévání cementopopílkovou tekutou směsí se současným hutněním vibračním válcem.Po skončení stavebních prací po době zrání 28 dnů se realizují zkoušky pevnosti suspenze. Průměrná hodnota pevnosti na stavbě lesní cesty Budkovanská byla 15,60 MPa, předepsaná pevnost 12,0 MPa.Závěrečné zkoušky únosnosti vozovky jsou realizované rázovým deflektometrem laboratoří IMOS. Průměrný modul pružnosti celoplošné vrstvy byl 8 433 MPa v kolejích 7 607 MPa. Podle těchto změřených parametrů vychází doba životn

  • Název v anglickém jazyce

    New technology reinforcement main forest roads

  • Popis výsledku anglicky

    The video shows the use of new technology KAPS - LE in forestry . Given the high load continuously used forest roads is needed to ensure the future of their capacity and lifetime of at least 10 years. At the School Forest Enterprise in Křtiny was selected test area , where both implement ways to track , and the laying of a spreading nationwide gravel at depths of 15-35 cm . The following is spreading and compaction vibrating roller . The next day the construction is shedding cement fly ash mixture liquid with simultaneous vibratory compaction válcem.After the building work a period of ripening 28 days to implement strength test suspension. The average value of the strength of the construction of forest roads Budkovanská was 15.60 MPa, prescribed 12.0 MPa. Final prescribed strength pavement bearing capacity tests are carried out to shock deflektometer laboratories IMOS . Average modulus nationwide layer was 8433 MPa in rails 7607 MPa. According to these measured parameters based on a li

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

    GK - Lesnictví

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů