Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Rekonstrukce a oprava areálu SO 03 - zpevněná plocha SLŠ Valšovice s technologií KAPS-LE

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43410%2F15%3A43907221" target="_blank" >RIV/62156489:43410/15:43907221 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Rekonstrukce a oprava areálu SO 03 - zpevněná plocha SLŠ Valšovice s technologií KAPS-LE

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Původní skladba konstrukčních vrstev komunikací podle projektu: podklad z kameniva drceného 32 - 63 (ŠD) tl.170 mm, podklad z vibrovaného štěrku (ŠV) tl. 180 mm, obalované kamenivo (ACP 16) tl.70 mm, postřik spojovací z asfaltové emulze (0,7 kg/m2), asfaltový beton obrusný (ACO 11) tl. 40 mm, asfaltový beton ložní (ACL 22) tl. 60 mm nahrazena dvouvrstvou skladbou KAPS-LE: podklad z kameniva drceného 0 - 32 (ŠD). tl. 200 mm, podklad z KAPS-LE tl. 150 mm, kryt z KAPS-LE tl. 150 mm. Nová skladba nahrazujev téměř totožné tloušťce (520 mm / 500 mm) podklad částečně nestmelený a částečně stmelený z penetračního makadamu mnohem únosnější vrstvou KAPS-LE. Krytové vrstvy z asfaltových směsí tl. 170 mm jsou nahrazeny vrstvou KAPS-LE 150 mm. Konstrukce vozovky zdvouvrstvého KAPS-LE je tedy jednodušší k provádění stavebních operací, časově méně náročná, s úsporou nákladů cca 500 tisíc Kč a především vhodnější pro provoz manipulačních skladů s velkým zatížením a požadavkem na dlouhodobou životnos

  • Název v anglickém jazyce

    Reconstruction and repair complex SO 03 - hard surface SLŠ Valšovice technology KAPS-LE

  • Popis výsledku anglicky

    The original composition of the structural layers of roads according to the project: the surface of crushed stone 32-63 (SD) tl.170 mm backing from vibrated gravel (SV) thick. 180 mm, coated aggregates (ACP 16) tl.70 mm connecting spraying of bitumen emulsion (0.7 kg / m2), asphalt concrete abrasion (ACO 11) thickness. 40mm asphalt concrete bed (22 ACL) thick. 60 mm replaced the two-tier structure KAPS-LE basis of crushed aggregate 0-32 (SD). th. 200 mm substrate from KAPS-LE th. 150 mm, the cover of KAPS-LE th. 150 mm. The new structure replaces the nearly identical thickness (520 mm / 500 mm) substrate partially unbound and partially cemented the penetration macadam much more bearable layer KAPS-LE. The cover layer of asphalt thickness. 170 mm are replaced by a sheet of a pocket-LE 150 mm. The construction of the road from two-layer KAPS-LE thus making it easier to carry out construction operations, less time consuming, with cost savings of about 500 000 CZK and especially suitable f

Klasifikace

  • Druh

    V<sub>souhrn</sub> - Souhrnná výzkumná zpráva

  • CEP obor

    JM - Inženýrské stavitelství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Počet stran výsledku

    22

  • Místo vydání

    Brno

  • Název nakladatele resp. objednatele

    Mendelova univerzita v Brně

  • Verze