Zahradní sítě. Marketing a management zahrad
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43510%2F15%3A43908064" target="_blank" >RIV/62156489:43510/15:43908064 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Zahradní sítě. Marketing a management zahrad
Popis výsledku v původním jazyce
Zahrady mohou být řízeny moderními postupy managementu a marketingu, obrací se k trvale udržitelnému turismu se zapojením místní komunity, což vede k dlouhodobému přínosu nejen zahradám, ale také dané lokalitě- podpora místní ekonomiky, kultur, tradic, výrobků. S využitím znalostí o chování návštěvníků, jejich vnímání zahrady jako služby, s využitím správné propagace, interpretace, s uměleckým citem a znalostí historie, rostlin a technologií péče o zahradu, můžeme zahrady řídit jako turistický cíl a zároveň nebo právě proto je udržovat, ochraňovat, obnovovat, rozvíjet a přinášet porozumění jejich hodnotě široké veřejnosti. V práci jsou popsány metody řízení zahrad v cizině a 10 let zkušeností svedením Bylinkové zahrady Tiree Chmelař ve Valticích. Na základě těchto poznatků zde předkládáme možné způsoby využití zahrad, jejich inovace, propagaci, zadání pro prezentaci zahrady, využití a získávání finančních zdrojů pro chod a rozvoj zahrady a v neposlední řadě zapojení do sítě zahrad, jež je jedním z nejdůležitějších postupů při zapojení zahrady mezi atraktivní turistické cíle.
Název v anglickém jazyce
Garden Networks. Marketing and management of gardens
Popis výsledku anglicky
Gardens can be directed by modern methods of management and marketing. It turns to sustainable tourism involving local communities which leads to long-term benefits not only for the gardens but also to the site - support of local economy and culture, traditions and products. We can guide gardens as a tourist destination and at the same time or perhaps because of it to maintain, protect, restore, develop and bring the understanding of their value to the wider public by using knowledge about the visitor's behaviour and their perception of the garden as a service. All of that thanks to the right advertising, interpretation, with artistic flair and knowledge of the history, plants and gardening technologies. This book describes the methods of management of gardens abroad and 10 years of experience leading Herbal garden Tiree Chmelar in Valtice. Based on this knowledge we present possible ways of using gardens, their innovations, advertisement, assignment for the presentation of the garden, use a fundraising important for operating and development of gardens and finally inclusion among theother gardens. That is at the end one of the most important steps to involvement of the garden between attractive tourist destinations.
Klasifikace
Druh
B - Odborná kniha
CEP obor
AL - Umění, architektura, kulturní dědictví
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/DF11P01OVV019" target="_blank" >DF11P01OVV019: Metody a nástroje krajinářské architektury pro rozvoj území</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2015
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
ISBN
978-80-7509-392-9
Počet stran knihy
87
Název nakladatele
Mendelova univerzita v Brně
Místo vydání
Brno
Kód UT WoS knihy
—