Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Zahradní sítě. Marketing a management zahrad

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43510%2F15%3A43908064" target="_blank" >RIV/62156489:43510/15:43908064 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Zahradní sítě. Marketing a management zahrad

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Zahrady mohou být řízeny moderními postupy managementu a marketingu, obrací se k trvale udržitelnému turismu se zapojením místní komunity, což vede k dlouhodobému přínosu nejen zahradám, ale také dané lokalitě- podpora místní ekonomiky, kultur, tradic, výrobků. S využitím znalostí o chování návštěvníků, jejich vnímání zahrady jako služby, s využitím správné propagace, interpretace, s uměleckým citem a znalostí historie, rostlin a technologií péče o zahradu, můžeme zahrady řídit jako turistický cíl a zároveň nebo právě proto je udržovat, ochraňovat, obnovovat, rozvíjet a přinášet porozumění jejich hodnotě široké veřejnosti. V práci jsou popsány metody řízení zahrad v cizině a 10 let zkušeností svedením Bylinkové zahrady Tiree Chmelař ve Valticích. Na základě těchto poznatků zde předkládáme možné způsoby využití zahrad, jejich inovace, propagaci, zadání pro prezentaci zahrady, využití a získávání finančních zdrojů pro chod a rozvoj zahrady a v neposlední řadě zapojení do sítě zahrad, jež je jedním z nejdůležitějších postupů při zapojení zahrady mezi atraktivní turistické cíle.

  • Název v anglickém jazyce

    Garden Networks. Marketing and management of gardens

  • Popis výsledku anglicky

    Gardens can be directed by modern methods of management and marketing. It turns to sustainable tourism involving local communities which leads to long-term benefits not only for the gardens but also to the site - support of local economy and culture, traditions and products. We can guide gardens as a tourist destination and at the same time or perhaps because of it to maintain, protect, restore, develop and bring the understanding of their value to the wider public by using knowledge about the visitor's behaviour and their perception of the garden as a service. All of that thanks to the right advertising, interpretation, with artistic flair and knowledge of the history, plants and gardening technologies. This book describes the methods of management of gardens abroad and 10 years of experience leading Herbal garden Tiree Chmelar in Valtice. Based on this knowledge we present possible ways of using gardens, their innovations, advertisement, assignment for the presentation of the garden, use a fundraising important for operating and development of gardens and finally inclusion among theother gardens. That is at the end one of the most important steps to involvement of the garden between attractive tourist destinations.

Klasifikace

  • Druh

    B - Odborná kniha

  • CEP obor

    AL - Umění, architektura, kulturní dědictví

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/DF11P01OVV019" target="_blank" >DF11P01OVV019: Metody a nástroje krajinářské architektury pro rozvoj území</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • ISBN

    978-80-7509-392-9

  • Počet stran knihy

    87

  • Název nakladatele

    Mendelova univerzita v Brně

  • Místo vydání

    Brno

  • Kód UT WoS knihy