Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Pedagogicko-psychologická specifika vzdělávání dospělých

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43670%2F09%3A00143380" target="_blank" >RIV/62156489:43670/09:00143380 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Pedagogicko-psychologická specifika vzdělávání dospělých

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Problematika vzdělávání dospělých je v současné době velmi aktuální. Člověk se během svého profesního života musí stále učit novým věcem. Někdy musí dokonce měnit celou profesi, případně se rekvalifikovat. To pak zvyšuje jeho cenu na trhu práce. Aby vzdělávání dospělých bylo efektivní, je nutné respektovat některé zvláštnosti, které jsou typické pro dospělost. V příspěvku se budeme zabývat vymezením období dospělosti a dále pedagogickopsychologickými aspekty. Z této velmi široké oblasti pak budou zmíněny především motivace, paměť, pozornost, postřeh a zvláštnosti smyslových orgánů.

  • Název v anglickém jazyce

    PEDAGOGICALLY-PSYCHOLOGICAL SPECIFICITY OF ADULT EDUCATION

  • Popis výsledku anglicky

    The issue of adult education is currently very topical. People during his professional life must still learn new things. Some must even change the whole profession, or to retrain. This then raises the price on the labor market. In order for adult education was effective, it is necessary to respect some special features that are typical of the adult life. The paper will address the definition of adulthood and the psychological-pedagogical aspects. From this very broad field will be mentioned in particular motivation, memory, attention, perception, and particularities of sensory systems.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2009

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Mezinárodní vědecká konference celoživotního vzdělávání 2009

  • ISBN

    978-80-254-5330-8

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Ircaes s.r.o.

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    Křtiny

  • Datum konání akce

    1. 1. 2009

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku