Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Profesní kompetence učitelů a jejich vnímání studenty učitelství

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43670%2F09%3A00143687" target="_blank" >RIV/62156489:43670/09:00143687 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Profesní kompetence učitelů a jejich vnímání studenty učitelství

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek představuje pojem profesní kompetence učitelů při zohlednění specifické oblasti pedagogického působení na středních odborných školách. Dále jsou představeny dílčí výsledky vědecko -- výzkumného projektu "Aktualizace vzdělávacích potřeb StudentůICV MZLU v Brně vzhledem k možnostem vzdělávací instituce a požadavkům praxe" realizovaného v současné době týmem pracovníků ICV MZLU v Brně.

  • Název v anglickém jazyce

    Teachers' profesional competenties and their perception by teacher trainees

  • Popis výsledku anglicky

    The paper introduces the concept of teachers' professional competencies with reference to a specific field of teaching activity at vocational schools. In addition the paper introduces partial results of a scientific and research project "Update of educational needs of students at ICV MZLU Brno with respect to the possibilities of the educational institution and requirements of the practice" that has been carried out by a specialist team of ICV MZLU Brno.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2009

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Mezinárodní vědecká konference celoživotního vzdělávání 2009

  • ISBN

    978-80-254-5330-8

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Ircaes s.r.o.

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    Křtiny

  • Datum konání akce

    1. 1. 2009

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku