Využití procesního modelování při realizaci pedagogické praxe
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43670%2F10%3A00157043" target="_blank" >RIV/62156489:43670/10:00157043 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Využití procesního modelování při realizaci pedagogické praxe
Popis výsledku v původním jazyce
Pedagogická praxe je jak v kurzech celoživotního vzdělávání, tak i v bakalářských studijních učitelského zaměření považována za vyvrcholení vzdělávacích aktivit studentů. V podmínkách výukových programů uskutečňovaných na vysokoškolském ústavu Institutuceloživotního vzdělávání (dále ICV) Mendelovy univerzity v Brně je organizována jako individuální řízená pedagogická praxe převážně ve 14ti denních cyklech. Jejím stěžejním cílem je poskytnout studentům učitelských vzdělávacích programů zkušenost s vykonáváním učitelské profese, přičemž je v jejím rámci dbáno na to, aby jim umožnila získat nezbytné podněty pro rozvoj jejich profesní kompetence. Příspěvek se zabývá využitím procesního modelování pro potřeby managementu Individuální pedagogické praxe studentů ICV Mendelovy univerzity v Brně. Modelování procesu umožňuje naplánovat jak procesy stávající, tak také budoucí. Na vysokoškolském ústavu ICV Mendelovy univerzity v Brně je využíváno procesního modelování k podchycení nových procesů
Název v anglickém jazyce
Use of process modeling in the implementation of educational practice
Popis výsledku anglicky
Teaching experience is both a course of lifelong learning, so bachelor's degree also in the teaching specialization considered the culmination of students' educational activities. In terms of educational programs offered by the Higher Institute of Lifelong Learning Institute (the ICV), of the Mendel University in Brno is organized as an individual guided teaching experience primarily in the 14-day cycles. Its key objective is to provide students with experience teaching educational programs to perform the teaching profession, which is under its care is taken to enable them to obtain the necessary impetus for the development of their professional competence. The paper deals with the use of process modeling for management needs individual teaching practice students ICV Mendel University in Brno. Modelling the process allows to plan how existing processes and also the future. Higher Institute for ICV Mendel University in Brno is used process modeling to capture new processes arising from
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2010
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Pedagogická praxe
ISBN
978-80-7399-947-6
Počet stran výsledku
8
Strana od-do
—
Počet stran knihy
148
Název nakladatele
Tribun EU
Místo vydání
Brno
Kód UT WoS kapitoly
—