Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Využití procesního modelování při realizaci pedagogické praxe

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43670%2F10%3A00157043" target="_blank" >RIV/62156489:43670/10:00157043 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Využití procesního modelování při realizaci pedagogické praxe

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Pedagogická praxe je jak v kurzech celoživotního vzdělávání, tak i v bakalářských studijních učitelského zaměření považována za vyvrcholení vzdělávacích aktivit studentů. V podmínkách výukových programů uskutečňovaných na vysokoškolském ústavu Institutuceloživotního vzdělávání (dále ICV) Mendelovy univerzity v Brně je organizována jako individuální řízená pedagogická praxe převážně ve 14ti denních cyklech. Jejím stěžejním cílem je poskytnout studentům učitelských vzdělávacích programů zkušenost s vykonáváním učitelské profese, přičemž je v jejím rámci dbáno na to, aby jim umožnila získat nezbytné podněty pro rozvoj jejich profesní kompetence. Příspěvek se zabývá využitím procesního modelování pro potřeby managementu Individuální pedagogické praxe studentů ICV Mendelovy univerzity v Brně. Modelování procesu umožňuje naplánovat jak procesy stávající, tak také budoucí. Na vysokoškolském ústavu ICV Mendelovy univerzity v Brně je využíváno procesního modelování k podchycení nových procesů

  • Název v anglickém jazyce

    Use of process modeling in the implementation of educational practice

  • Popis výsledku anglicky

    Teaching experience is both a course of lifelong learning, so bachelor's degree also in the teaching specialization considered the culmination of students' educational activities. In terms of educational programs offered by the Higher Institute of Lifelong Learning Institute (the ICV), of the Mendel University in Brno is organized as an individual guided teaching experience primarily in the 14-day cycles. Its key objective is to provide students with experience teaching educational programs to perform the teaching profession, which is under its care is taken to enable them to obtain the necessary impetus for the development of their professional competence. The paper deals with the use of process modeling for management needs individual teaching practice students ICV Mendel University in Brno. Modelling the process allows to plan how existing processes and also the future. Higher Institute for ICV Mendel University in Brno is used process modeling to capture new processes arising from

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2010

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Pedagogická praxe

  • ISBN

    978-80-7399-947-6

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

  • Počet stran knihy

    148

  • Název nakladatele

    Tribun EU

  • Místo vydání

    Brno

  • Kód UT WoS kapitoly