Analýza nabídky bakalářských studijních programů ICV v rámci pedagogického vzdělávání
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43670%2F10%3A00165229" target="_blank" >RIV/62156489:43670/10:00165229 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Analýza nabídky bakalářských studijních programů ICV v rámci pedagogického vzdělávání
Popis výsledku v původním jazyce
Studenti vysokoškolského ústavu Institutu celoživotního vzdělávání Mendelovy univerzity v Brně (ICV MENDELU) mohou studovat bakalářský studijní program Specializace v pedagogice, studijní obor Učitelství odborných předmětů (UOP) a Učitelství praktickéhovyučování a odborného výcviku (UPVOV). Interní vědecko-výzkumný projekt zahájený v roce 2008 má mimo jiné za cíl analyzovat obsah bakalářského studijního programu a nabídku studijních oborů na ICV MENDELU. V předkládaném příspěvku je pozornost zaměřena na dotazníkové šetření uskutečněné v roce 2009 na ICV MENDELU, jehož součástí byla rovněž otázka spokojenosti studentů se ziskem teoretických znalostí a praktických dovedností v průběhu studia, a také otázka koordinace těchto dvou složek ve studijním programu. Pozornost je také věnována otázkám číslo 10, 11 a 22, dotazujícím se na důvodu volby studovaného oboru na ICV, dostatečnosti nabídky bakalářských studijních programů i možnosti rozšíření počtu bakalářských studijních oborů o nové. Z
Název v anglickém jazyce
The analysis offers undergraduate degree programs in the ILE framework for teacher education
Popis výsledku anglicky
Students of the institute Lifelong Learning Institute at Mendel University in Brno (ICV Mendel) can study for a bachelor's degree program Specialization in pedagogy, learning in the teaching of vocational subjects (UOP) and the Teaching of practical education and training (UPVOV). Internal scientific research project launched in 2008 has, among other things, analyze the content of the bachelor degree and range of degree programs at ILE Mendel. In the present paper is to focus on a survey undertaken in 2009 ILE Mendel, part of which was also the question of satisfaction students gain theoretical knowledge and practical skills during their studies, and the issue of coordination of these two elements in the program. Attention is also paid to questions number 10, 11 and 22, dotazujícím on the ground that the field of study on the ICV, the sufficiency of the offer bachelor degree programs as well as the possibility of expanding the number of bachelor degree courses on the new. The data indi
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2010
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Seminář hodnocení VŠ únor 2010
ISBN
978-80-210-5363-2
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
5
Strana od-do
—
Název nakladatele
MUNI PRESS
Místo vydání
Brno
Místo konání akce
Brno
Datum konání akce
11. 2. 2010
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—