Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Analýza nabídky bakalářských studijních programů ICV v rámci pedagogického vzdělávání

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43670%2F10%3A00165229" target="_blank" >RIV/62156489:43670/10:00165229 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Analýza nabídky bakalářských studijních programů ICV v rámci pedagogického vzdělávání

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Studenti vysokoškolského ústavu Institutu celoživotního vzdělávání Mendelovy univerzity v Brně (ICV MENDELU) mohou studovat bakalářský studijní program Specializace v pedagogice, studijní obor Učitelství odborných předmětů (UOP) a Učitelství praktickéhovyučování a odborného výcviku (UPVOV). Interní vědecko-výzkumný projekt zahájený v roce 2008 má mimo jiné za cíl analyzovat obsah bakalářského studijního programu a nabídku studijních oborů na ICV MENDELU. V předkládaném příspěvku je pozornost zaměřena na dotazníkové šetření uskutečněné v roce 2009 na ICV MENDELU, jehož součástí byla rovněž otázka spokojenosti studentů se ziskem teoretických znalostí a praktických dovedností v průběhu studia, a také otázka koordinace těchto dvou složek ve studijním programu. Pozornost je také věnována otázkám číslo 10, 11 a 22, dotazujícím se na důvodu volby studovaného oboru na ICV, dostatečnosti nabídky bakalářských studijních programů i možnosti rozšíření počtu bakalářských studijních oborů o nové. Z

  • Název v anglickém jazyce

    The analysis offers undergraduate degree programs in the ILE framework for teacher education

  • Popis výsledku anglicky

    Students of the institute Lifelong Learning Institute at Mendel University in Brno (ICV Mendel) can study for a bachelor's degree program Specialization in pedagogy, learning in the teaching of vocational subjects (UOP) and the Teaching of practical education and training (UPVOV). Internal scientific research project launched in 2008 has, among other things, analyze the content of the bachelor degree and range of degree programs at ILE Mendel. In the present paper is to focus on a survey undertaken in 2009 ILE Mendel, part of which was also the question of satisfaction students gain theoretical knowledge and practical skills during their studies, and the issue of coordination of these two elements in the program. Attention is also paid to questions number 10, 11 and 22, dotazujícím on the ground that the field of study on the ICV, the sufficiency of the offer bachelor degree programs as well as the possibility of expanding the number of bachelor degree courses on the new. The data indi

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2010

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Seminář hodnocení VŠ únor 2010

  • ISBN

    978-80-210-5363-2

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    MUNI PRESS

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    Brno

  • Datum konání akce

    11. 2. 2010

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku