Komparace využití 360 stupňové zpětné vazby při hodnocení vzdělávání zaměstnanců a manažerů v ČR a v anglicky mluvících zemích
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43670%2F11%3A43908751" target="_blank" >RIV/62156489:43670/11:43908751 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://lifelonglearning.mendelu.cz/en/issues/25946-" target="_blank" >http://lifelonglearning.mendelu.cz/en/issues/25946-</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Komparace využití 360 stupňové zpětné vazby při hodnocení vzdělávání zaměstnanců a manažerů v ČR a v anglicky mluvících zemích
Popis výsledku v původním jazyce
Článek se zabývá využitím manažerského nástroje 360o zpětné vazby během vzdělávacím programů spojených s rozvojem manažerů. Hlavním cílem je srovnání využití tohoto nástroje v České republice a v anglicky mluvících zemích, které jsou domovinou (předevšímpak USA) 360o zpětné vazby. V příspěvku je také porovnána frekvence využití tohoto nástroje ve výše zmíněných zemích a hlavní výhody a nevýhody, které jsou s nástrojem spojené v České republice a anglicky mluvících zemích a další rozdíly. V příspěvku jsou popsány také obory, ve kterých je 360o zpětné vazby nejčastěji využito. Specifika každé země jsou popsána na konkrétním příkladě. Hlavním výstupem je identifikace hlavních příčin, proč je 360o zpětná vazba používána více nebo méně v České republice než v anglicky mluvících zemích.
Název v anglickém jazyce
Comparison of Using 360-degree Feedback in Evaluating on Education of Employees and Managers in the Czech Republic and English Speaking Countries
Popis výsledku anglicky
The thesis focuses on using a managerial instrument of 360-degree feedback while evaluating on managerial development. The main aim is to compare the use of this instrument in the Czech republic and in English speaking countries, which are home countries(especially USA) of 360-degree feedback. The thesis has also compared the frequency of using the method in English speaking countries and the main advantages and disadvantages, which are attributed to this instrument in the Czech Republic and in the USA, and other differenciepp. The branches, where 360-degree feedback is used, are also described in this article. The specifics of each country are described on an example for each country. The main outcome is identification of main resasons for 360-degreefeedback being used more or less frequently in the Czech Republic than in English speaking countries.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2011
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Lifelong Learning - Celoživotní vzdělávání
ISSN
1804-526X
e-ISSN
—
Svazek periodika
1
Číslo periodika v rámci svazku
1
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
13
Strana od-do
64-76
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—