Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Vzdělávání budoucích učitelů z pohledu středních škol

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43670%2F12%3A00198776" target="_blank" >RIV/62156489:43670/12:00198776 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Vzdělávání budoucích učitelů z pohledu středních škol

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Kapitola se zabývá problematikou přípravného vzdělávání budoucích učitelů středních škol připravujících se na výkon své profese ve studijním programu Specializace v pedagogice na Institutu celoživotního vzdělávání Mendelovy univerzity v Brně (ICV MENDELU). Ve stěžejní části příspěvku jsou prezentovány dílčí výsledky interního vědecko-výzkumného projektu realizovaného na ICV MENDELU v letech 2008-2010. Z výzkumného šetření je zřejmá spokojenost zaměstnavatelů s vybaveností teoretickými znalostmi i praktickými dovednostmi a návyky absolventů. K nejlépe hodnoceným klíčovým kompetencím absolventů náleží používání výpočetní techniky, zběhlost ve vlastním oboru i schopnost učit se. Výzkumná zjištění byla zapracována do inovace studijního programu a budou prezentována na konferenci formou ústního sdělení.

  • Název v anglickém jazyce

    Teacher education from the perspective of high school

  • Popis výsledku anglicky

    The chapter deals with education of future secondary school teachers, in frame of the course of Specialization in Pedagogy, at the Institute of Lifelong Learning at Mendel University in Brno (ICV MENDELU). The crucial part of the paper presents the results of internal research project applied at ILL MENDELU in 2008-2010. The research proves the satisfaction of employers with theoretical knowledge and practical skills of the graduates. The most recognized skills are represented by computer technology competence, proficiency in the graduate's own field and the ability to learn new things. The research findings were incorporated into the innovation study programme and will be presented at the conference.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    O - Projekt operacniho programu

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Celoživotní vzdělávání v podmínkách EU

  • ISBN

    978-80-210-5872-9

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    30-36

  • Počet stran knihy

    278

  • Název nakladatele

    Pro Mendelovu univerzitu v Brně vydalo Nakladatelství Masarykovy univerzity

  • Místo vydání

    Brno

  • Kód UT WoS kapitoly