Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Sociální partnerství jako nástroj neformálního vzdělávání

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43670%2F13%3A00213377" target="_blank" >RIV/62156489:43670/13:00213377 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Sociální partnerství jako nástroj neformálního vzdělávání

  • Popis výsledku v původním jazyce

    V centru pozornosti autorek je problematika sociálního partnerství, která je řešena na pozadí české kurikulární reformy. V této souvislosti jsou připomenuty i některé ohlasy na ni. Následně je autorkami objasňována podstata sociálního partnerství středních škol. Poté je analyzována role vysokoškolského ústavu Institutu celoživotního vzdělávání Mendelovy univerzity v Brně při utváření a rozvoji sociálního partnerství se středními odbornými školami, a to zejména v oblastech vzdělávací a poradenské, organizační a projektové činnosti. Sociální partnerství, kurikulární reforma, ohlasy na kurikulární reformu, střední odborné školy, vzdělávací činnost, poradenská činnost, organizační činnost, projektová činnost.

  • Název v anglickém jazyce

    Social partnership as tool of informal education

  • Popis výsledku anglicky

    The authors were focusing on the issues of social partnership at the period of Czech curricular reform and reactions to it. The authors further clarified the basis of the social partnership of secondary schools and analyzed the role of the Institute of Lifelong Learning of Mendel University in Brno in forming and developing of the social partnership with secondary vocational schools, especially in the area of advisory, organizational and project activities. Social partnership, curriculum reform, responses on curriculum reform, secondary technical schools, educational activity, advisory work, organizational activity, project activity.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    O - Projekt operacniho programu

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Vybrané trendy celoživotního učení v České republice a dalších státech Evropské unie

  • ISBN

    978-80-7375-883-7

  • Počet stran výsledku

    9

  • Strana od-do

    179-187

  • Počet stran knihy

    276

  • Název nakladatele

    Mendelova univerzita v Brně

  • Místo vydání

    Brno

  • Kód UT WoS kapitoly