Sociální partnerství jako nástroj neformálního vzdělávání
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43670%2F13%3A00213377" target="_blank" >RIV/62156489:43670/13:00213377 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Sociální partnerství jako nástroj neformálního vzdělávání
Popis výsledku v původním jazyce
V centru pozornosti autorek je problematika sociálního partnerství, která je řešena na pozadí české kurikulární reformy. V této souvislosti jsou připomenuty i některé ohlasy na ni. Následně je autorkami objasňována podstata sociálního partnerství středních škol. Poté je analyzována role vysokoškolského ústavu Institutu celoživotního vzdělávání Mendelovy univerzity v Brně při utváření a rozvoji sociálního partnerství se středními odbornými školami, a to zejména v oblastech vzdělávací a poradenské, organizační a projektové činnosti. Sociální partnerství, kurikulární reforma, ohlasy na kurikulární reformu, střední odborné školy, vzdělávací činnost, poradenská činnost, organizační činnost, projektová činnost.
Název v anglickém jazyce
Social partnership as tool of informal education
Popis výsledku anglicky
The authors were focusing on the issues of social partnership at the period of Czech curricular reform and reactions to it. The authors further clarified the basis of the social partnership of secondary schools and analyzed the role of the Institute of Lifelong Learning of Mendel University in Brno in forming and developing of the social partnership with secondary vocational schools, especially in the area of advisory, organizational and project activities. Social partnership, curriculum reform, responses on curriculum reform, secondary technical schools, educational activity, advisory work, organizational activity, project activity.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
O - Projekt operacniho programu
Ostatní
Rok uplatnění
2013
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Vybrané trendy celoživotního učení v České republice a dalších státech Evropské unie
ISBN
978-80-7375-883-7
Počet stran výsledku
9
Strana od-do
179-187
Počet stran knihy
276
Název nakladatele
Mendelova univerzita v Brně
Místo vydání
Brno
Kód UT WoS kapitoly
—