Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Partnership of University and Schools Within the Preparation of Future Teachers

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11280%2F19%3A10478719" target="_blank" >RIV/00216208:11280/19:10478719 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://verso.is.cuni.cz/pub/verso.fpl?fname=obd_publikace_handle&handle=VRE7.pCrg3" target="_blank" >https://verso.is.cuni.cz/pub/verso.fpl?fname=obd_publikace_handle&handle=VRE7.pCrg3</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.3991/ijet.v14i17.10829" target="_blank" >10.3991/ijet.v14i17.10829</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Partnership of University and Schools Within the Preparation of Future Teachers

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The article analyzes partnership of university and schools within the preparation of future teachers. It deals with preparation of future teacher in order to master the project competence which is necessary for the implementation of future professional activities. The authors identify organizational, procedural, communicative, reflective components within the structure of project competence. The authors conclude that an important role plays organizing partnerships within the project activities during pedagogical practice of university students at schools.

  • Název v anglickém jazyce

    Partnership of University and Schools Within the Preparation of Future Teachers

  • Popis výsledku anglicky

    The article analyzes partnership of university and schools within the preparation of future teachers. It deals with preparation of future teacher in order to master the project competence which is necessary for the implementation of future professional activities. The authors identify organizational, procedural, communicative, reflective components within the structure of project competence. The authors conclude that an important role plays organizing partnerships within the project activities during pedagogical practice of university students at schools.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>imp</sub> - Článek v periodiku v databázi Web of Science

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50403 - Social topics (Women´s and gender studies; Social issues; Family studies; Social work)

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2019

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    International Journal of Emerging Technologies in Learning

  • ISSN

    1863-0383

  • e-ISSN

    1863-0383

  • Svazek periodika

    14

  • Číslo periodika v rámci svazku

    17

  • Stát vydavatele periodika

    AT - Rakouská republika

  • Počet stran výsledku

    9

  • Strana od-do

    153-161

  • Kód UT WoS článku

    000486343100012

  • EID výsledku v databázi Scopus