Komparativní analýza postojů v aplikační sféře k dalšímu vzdělávání a rozvoji
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43670%2F20%3A43918848" target="_blank" >RIV/62156489:43670/20:43918848 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Komparativní analýza postojů v aplikační sféře k dalšímu vzdělávání a rozvoji
Popis výsledku v původním jazyce
V příspěvku jsou předloženy dílčí výsledky komparativní studie z dotazníkových šetření realizovaných v letech 2016 a 2019. Cílem těchto průzkumů bylo zjištění vzdělávacích potřeb, které se váží k výkonu povolání a postojů k dalšímu vzdělávání a rozvoji. Cílovou skupinu tvořili lidé z praxe - aplikační sféry, která se váže k zaměření konkrétní vysoké školy. Statisticky bylo pracováno v roce 2016 se souborem 369 respondentů a v roce 2019 se souborem 158 respondentů. Z výsledků komparace je patrný nárůst ochoty se dále profesně vzdělávat. Zatímco v roce 2016 projevilo velkou/maximální ochotu k dalšímu vzdělávání přibližně sedm z deseti respondentů, v roce 2019 tak odpovědělo devět z deseti dotázaných.
Název v anglickém jazyce
A Comparative Analysis of Attitudes to Further Education and Development in the Application Sphere
Popis výsledku anglicky
This paper presents results of the comparative study of two questionnaire surveys conducted in 2016 and 2019. The aim of these surveys was to identify current educational needs related to the pursuit of occupations and attitudes to further education and development. The target group consisted of people from practice - the application sphere, which is tied to the focus of a particular university. The results of the comparison show for example an increase in willingness to further professional education. While in 2016 approximately seven out of ten respondents showed great willingness to further education, in 2019 nine out of ten respondents answered in the same way.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2020
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Andragogické štúdie 2020
ISBN
978-80-557-1730-2
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
9
Strana od-do
192-200
Název nakladatele
Univerzita Mateja Bela v Banskej Bystrici
Místo vydání
Banská Bystrica
Místo konání akce
Banská Bystrica
Datum konání akce
2. 4. 2020
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—