Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Komparativní analýza postojů v aplikační sféře k dalšímu vzdělávání a rozvoji

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43670%2F20%3A43918848" target="_blank" >RIV/62156489:43670/20:43918848 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Komparativní analýza postojů v aplikační sféře k dalšímu vzdělávání a rozvoji

  • Popis výsledku v původním jazyce

    V příspěvku jsou předloženy dílčí výsledky komparativní studie z dotazníkových šetření realizovaných v letech 2016 a 2019. Cílem těchto průzkumů bylo zjištění vzdělávacích potřeb, které se váží k výkonu povolání a postojů k dalšímu vzdělávání a rozvoji. Cílovou skupinu tvořili lidé z praxe - aplikační sféry, která se váže k zaměření konkrétní vysoké školy. Statisticky bylo pracováno v roce 2016 se souborem 369 respondentů a v roce 2019 se souborem 158 respondentů. Z výsledků komparace je patrný nárůst ochoty se dále profesně vzdělávat. Zatímco v roce 2016 projevilo velkou/maximální ochotu k dalšímu vzdělávání přibližně sedm z deseti respondentů, v roce 2019 tak odpovědělo devět z deseti dotázaných.

  • Název v anglickém jazyce

    A Comparative Analysis of Attitudes to Further Education and Development in the Application Sphere

  • Popis výsledku anglicky

    This paper presents results of the comparative study of two questionnaire surveys conducted in 2016 and 2019. The aim of these surveys was to identify current educational needs related to the pursuit of occupations and attitudes to further education and development. The target group consisted of people from practice - the application sphere, which is tied to the focus of a particular university. The results of the comparison show for example an increase in willingness to further professional education. While in 2016 approximately seven out of ten respondents showed great willingness to further education, in 2019 nine out of ten respondents answered in the same way.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2020

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Andragogické štúdie 2020

  • ISBN

    978-80-557-1730-2

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    9

  • Strana od-do

    192-200

  • Název nakladatele

    Univerzita Mateja Bela v Banskej Bystrici

  • Místo vydání

    Banská Bystrica

  • Místo konání akce

    Banská Bystrica

  • Datum konání akce

    2. 4. 2020

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku