Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

SEGMENT 55+ A JEHO POSTOJ K ZÁŽITKOVÉ GASTRONOMII JAKO NÁSTROJI ROZVOJE CESTOVNÍHO RUCHU

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F25619161%3A_____%2F18%3AN0000033" target="_blank" >RIV/25619161:_____/18:N0000033 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://kcr.vspj.cz/uvod/archiv/konference/aktualni-problemy-cestovniho-ruchu-2018" target="_blank" >https://kcr.vspj.cz/uvod/archiv/konference/aktualni-problemy-cestovniho-ruchu-2018</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    SEGMENT 55+ A JEHO POSTOJ K ZÁŽITKOVÉ GASTRONOMII JAKO NÁSTROJI ROZVOJE CESTOVNÍHO RUCHU

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Autoři se zaměřují na analýzu očekávání segmentu 55+ v oblasti zážitkové gastronomie a jejího začlenění do nabídky cestovních kanceláří a agentur. Výzkum se koncentruje na analýzu výsledků dotazníkového šetření, z níž vyplynuly preference respondentů 55+ o tento typ cestování. Výzkum je druhou etapou sledování preferencí segmentu 55+ v oblasti zážitkového turistického ruchu. Hlavní metodou zkoumání bylo osobní dotazování. Respondenty byli čeští občané 55+, kteří projevují aktivitu v oblasti cestovního ruchu. Cílem bylo zjištění jejich postojů k zážitkovému turistickému ruchu spojenému s gastronomií. Osloveno bylo 200 respondentů. Hlavním závěrem je, že očekávání se liší podle pohlaví a úrovně vzdělání. Ochota cestovat za gastronomickým zážitkem není ovlivněna vzdáleností destinace, ale poměrně významně cenou.

  • Název v anglickém jazyce

    SEGMENT 55+ AND ITS ATTITUDE TO GASTRONOMICAL ENJOYMENTS AS A TOOL FOR TOURISM DEVELOPMENT

  • Popis výsledku anglicky

    The authors focus on the analysis of expectations of the 55+ segment in the field of experiential gastronomy and its integration into the offer of travel agencies. The research concentrates on the analysis of the results of the questionnaire survey, which showed the preferences of 55+ respondents for this type of travel. Research is the second stage of tracking 55+ segment preferences in the field of experiential tourism. The main method of investigation was personal questioning. The respondents were Czech citizens of 55+ who are active in tourism. The aim was to find out their attitudes to the experience tourism associated with gastronomy. 200 respondents were addressed. The main conclusion is that expectations vary by gender and level of education. The willingness to travel for a gastronomic experience is not influenced by the distance of the destination, but rather by the price.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50204 - Business and management

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2018

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Aktuální problémy cestovního ruchu „Autenticita v kontextu cestovního ruchu“

  • ISBN

    978-80-88064-36-7

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    471-478

  • Název nakladatele

    Vysoká škola polytechnická Jihlava

  • Místo vydání

    Jihlava

  • Místo konání akce

    Jihlava

  • Datum konání akce

    1. 1. 2018

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku