Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Quo Vadis absolventi učitelství praktického vyučování?

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43670%2F22%3A43922738" target="_blank" >RIV/62156489:43670/22:43922738 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://www.extrasystem.com/9788087570593.pdf" target="_blank" >http://www.extrasystem.com/9788087570593.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Quo Vadis absolventi učitelství praktického vyučování?

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Cílem příspěvku je prezentovat výsledky průzkumu zaměřeného na studijní tendence a preference absolventů bakalářského studijního programu učitelství praktického vyučování a odborného výcviku. Předmětem průzkumu byla problematika navazujícího magisterského studia a současná situace v této oblasti, která se stává méně příznivou, než tomu bylo ještě před několika lety. Průzkum byl realizován mezi absolventy pěti posledních ročníků studijního programu s výše uvedeným zaměřením na veřejné vysoké škole v České republice. Prostřednictvím dotazníkového šetření se podařilo získat názory od více než stovky respondentů. Výsledky naznačují, jaké množství absolventů má tendenci dále studovat v navazujících studijních programech, kolik jich případně už absolvovalo a zároveň, které vysoké školy v tomto směru preferují.

  • Název v anglickém jazyce

    Quo vadis graduates of practical teaching?

  • Popis výsledku anglicky

    The aim of this paper is to present the results of a survey focused on the study tendencies and preferences of graduates of the Bachelor&apos;s degree programme in practical teaching and vocational training. The subject of the survey was the issue of continuing master&apos;s studies and the current situation in this area, which is becoming less favourable than it was a few years ago. This survey was carried out among graduates of the last five years of a study programme with the above-mentioned focus at a public university in the Czech Republic. Through a questionnaire survey, it was possible to obtain the opinions of more than a hundred respondents. The results indicate the number of graduates who tend to continue their studies in further study programmes, how many of them have already graduated and which universities they prefer in this respect.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2022

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Schola nova, quo vadis?: Sborník recenzovaných příspěvků 7. ročníku mezinárodní vědecké konference

  • ISBN

    978-80-87570-59-3

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    8-13

  • Název nakladatele

    Extrasystem Praha

  • Místo vydání

    Praha

  • Místo konání akce

    Praha

  • Datum konání akce

    2. 12. 2022

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku