Quo Vadis absolventi učitelství praktického vyučování?
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43670%2F22%3A43922738" target="_blank" >RIV/62156489:43670/22:43922738 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://www.extrasystem.com/9788087570593.pdf" target="_blank" >http://www.extrasystem.com/9788087570593.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Quo Vadis absolventi učitelství praktického vyučování?
Popis výsledku v původním jazyce
Cílem příspěvku je prezentovat výsledky průzkumu zaměřeného na studijní tendence a preference absolventů bakalářského studijního programu učitelství praktického vyučování a odborného výcviku. Předmětem průzkumu byla problematika navazujícího magisterského studia a současná situace v této oblasti, která se stává méně příznivou, než tomu bylo ještě před několika lety. Průzkum byl realizován mezi absolventy pěti posledních ročníků studijního programu s výše uvedeným zaměřením na veřejné vysoké škole v České republice. Prostřednictvím dotazníkového šetření se podařilo získat názory od více než stovky respondentů. Výsledky naznačují, jaké množství absolventů má tendenci dále studovat v navazujících studijních programech, kolik jich případně už absolvovalo a zároveň, které vysoké školy v tomto směru preferují.
Název v anglickém jazyce
Quo vadis graduates of practical teaching?
Popis výsledku anglicky
The aim of this paper is to present the results of a survey focused on the study tendencies and preferences of graduates of the Bachelor's degree programme in practical teaching and vocational training. The subject of the survey was the issue of continuing master's studies and the current situation in this area, which is becoming less favourable than it was a few years ago. This survey was carried out among graduates of the last five years of a study programme with the above-mentioned focus at a public university in the Czech Republic. Through a questionnaire survey, it was possible to obtain the opinions of more than a hundred respondents. The results indicate the number of graduates who tend to continue their studies in further study programmes, how many of them have already graduated and which universities they prefer in this respect.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2022
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Schola nova, quo vadis?: Sborník recenzovaných příspěvků 7. ročníku mezinárodní vědecké konference
ISBN
978-80-87570-59-3
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
6
Strana od-do
8-13
Název nakladatele
Extrasystem Praha
Místo vydání
Praha
Místo konání akce
Praha
Datum konání akce
2. 12. 2022
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—