Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

The path to online learning at the University of Third Age or the obstacles to online education for seniors

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43670%2F23%3A43923892" target="_blank" >RIV/62156489:43670/23:43923892 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://kamv.cz/public/storage/konf-2022/sbornik_vd2022.pdf" target="_blank" >https://kamv.cz/public/storage/konf-2022/sbornik_vd2022.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    The path to online learning at the University of Third Age or the obstacles to online education for seniors

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Universities of the Third Age have been providing opportunities for the senior population to learn. For decades, the usual form of education has been full-time. It was not until the global pandemic and the associated changes in educational opportunities that a new impetus was given in the form of an emergency transition to online forms of learning. In this paper, we focus on existing barriers to the use of this form of education by seniors.

  • Název v anglickém jazyce

    The path to online learning at the University of Third Age or the obstacles to online education for seniors

  • Popis výsledku anglicky

    Universities of the Third Age have been providing opportunities for the senior population to learn. For decades, the usual form of education has been full-time. It was not until the global pandemic and the associated changes in educational opportunities that a new impetus was given in the form of an emergency transition to online forms of learning. In this paper, we focus on existing barriers to the use of this form of education by seniors.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2023

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Adult Education 2022 – Balance in the Context of Strategic Changes: Proceedings of the 12th International Adult Education Conference

  • ISBN

    978-80-908330-4-3

  • ISSN

  • e-ISSN

    2571-385X

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    122-128

  • Název nakladatele

    Česká andragogická společnost

  • Místo vydání

    Praha

  • Místo konání akce

    Praha

  • Datum konání akce

    22. 11. 2022

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku