Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Specifika vzdělávání seniorů v rámci univerzity třetího věku: androdidaktické a motivační faktory

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F18%3A10389510" target="_blank" >RIV/00216208:11410/18:10389510 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Specifika vzdělávání seniorů v rámci univerzity třetího věku: androdidaktické a motivační faktory

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Cílem příspěvku je prezentovat výsledky dílčího výzkumu zaměřeného na identifikaci androdidaktických, motivačních a sociálních faktorů determinujících proces učení a vzdělávání v seniorském věku. Výzkum byl realizován v roce 2017 v rámci Univerzity třetího věku na Pedagogické fakultě Univerzity Karlovy, kde je dlouhodobě realizováno vzdělávání seniorů. Výsledky výzkumu slouží k modernizaci obsahu, metod a forem výuky a k systematickému modelování kurikula. Dále pak k poznání efektů vzdělávání v seniorském věku v kontextu autonomie, kvality života jedinců a mezigeneračního učení v České republice.

  • Název v anglickém jazyce

    Specifics of seniors' education within a Third Age University: androdidactic and motivational factors

  • Popis výsledku anglicky

    The aim of the paper is to present the results of partial research aimed at identifying androdidactic, motivational and social determinants of the process of learning and education at senior age. The research was carried out in 2017 at the University of the Third Age at the Faculty of education of Charles University, where the seniors&apos; education has been in progress for a long period of time. Test results serve to modify the content, methods and forms of teaching, and to systematically model the curriculum. Furthermore, to learn about the effects of senior education in the context of autonomy, quality of life of individuals and intergenerational learning in the Czech Republic.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2018

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    VZDELAVANI DOSPELYCH 2017: V DOBE REZONUJICICH SPOLECENSKYCH ZMEN. IN TIMES OF RESONANT SOCIAL CHANGES

  • ISBN

    978-80-906894-2-8

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    213-220

  • Název nakladatele

    Česká andragogická společnost

  • Místo vydání

    Praha

  • Místo konání akce

    Praha

  • Datum konání akce

    11. 11. 2017

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku

    000583854200023